ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΣΤΗΝ ΖΩΗ.

Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2008

Ο κήπος μου. (μέρος πρώτο)

Πριν λίγους μήνες ξεκίνησα ένα καινούριο χόμπυ, την παρασκευή φυτικών καλλυντικών, είναι μια ενασχόληση που με φερε κοντά σε νέα πρόσωπα και σε "καινούρια" γνώση. Γνώση για την δύναμη της φύσης, γιατί σχεδόν όλες οι απαντήσεις είναι εκεί. Ισως κάποια άλλη φορά να σας πω περισσότερα και να γίνω πιο συγκεκριμένη, ομως μέσα από αυτή την νέα ασχολία βρέθηκα και "πολύ πιο κοντά" στον κήπο μου θέλοντας του χρόνου να έχω τα δικά μου φυτά έτοιμα να τα αποξηράνω και να χρησιμοποιώ αυτά για τα εκχυλίσματα κ.λ. γιατί άλλη χαρά έχει να κάνεις ένα δαφνέλαιο από την δικιά σου δάφνη και αλλη από αυτήν του εμπορίου. Ετσι λοιπόν κάθε απόγευμα μόλις γυρνάω στο σπίτι ασχολούμαι με τα φυτά μου ...ελάτε να σας δείξω μερικά :) από τις λεβάντες μου η μέντα μου οι βασιλικοί μου ένα γεράνι ...νεογνόν.... ο Αρισμαρής μου ...ή κοινώς το Δεντρολίβανο από τις καλέντουλές μου ... οι ορτανσίες μου... και τα χρυσάνθεμα ...

17 σχόλια:

kiki on 5 Οκτωβρίου 2008 στις 5:56 μ.μ. είπε...

Αχ τι όμορφα είναι όλα!!! Λοιπόν, η μέντα, η λεβάντα και το γεράνι (θα σου στείλω και κόκκινο να έχεις), κοίτα να έχουν πολύυυυυυυυυυυυυυυ χώρο γύρω τους αλλιώς αλίμονό σου. Η μέντα εξαπλώνεται ταχέως και ραγδέως και καταναλώνει ό,τι χώρο βρει. Ομοίως και η λεβάντα.
Δε με λες καλε. Τα χρυσάνθεμα και τις ορτανσίες τι θα τα κάνεις στην αρωματοτέτοια; Όχι να ξέρω δλδ!

Natassa on 5 Οκτωβρίου 2008 στις 7:20 μ.μ. είπε...

έλα βρε Κικίτσα, κάνω που κάνω τον κόπο να μην έχω και ένα λουλούδι? άσε που λουλούδια είχα πάντα :) την επόμενη θα σας δείξω τα τριαντάφυλλα μου :)

eleni on 5 Οκτωβρίου 2008 στις 7:37 μ.μ. είπε...

Νατάσσα γεια σου
να σου πω τι ζήλεψα απ΄τον κήπο σου:το δεντρολίβανό σου,τα δικά μου είναι μικρούλια,το γεράνι(αλήθεια τι είδους είναι;),τα χρυσάνθεμά σου-δεν έχω.
Η Deli έχει δίκιο για τη μέντα,πάντως νομίζω πως πρέπει να κόψεις τα πιο ψηλά κλαράκια ,έτσι θα φουντώσει σ΄όλη τη γλάστρα-αυτό κάνω και νομίζω πως τώρα χρειάζεται περισσότερο χώρο.
Ξέχασα τις ορτανσίες,είναι υπέροχες,ποτέ δεν είχα και στην καλέντουλα ατύχησα,δε φύτρωσε.

ΥΓ.Στις λεβάντες σου ρίχνω είναι μεγαλύτερες(είχα φυτέψει αρκετές,επέζησαν 2).

Phivos Nicolaides on 5 Οκτωβρίου 2008 στις 7:59 μ.μ. είπε...

Φαίνονται όλα πανέμορφα. Καλή αρχή λοιπόν και ότι καλύτερο.

Σοφία on 5 Οκτωβρίου 2008 στις 11:09 μ.μ. είπε...

Πολύ ωραία όλα! Εγώ δεν έχω κήπο, αλλά αν έχεις καμιά καλή ιδέα για το τι μπορώ να φυτέψω σε γλάστρα, που να χρειάζεται πολύ νερό και λίγο ήλιο, let me know :-)

witchofdaffodils on 6 Οκτωβρίου 2008 στις 9:59 π.μ. είπε...

κλαπ, κλαπ, κλαπ!!
Εύγε στη νέα κηπουρό και στη νεοφώτιστη beauty chef!
Φαντάζομαι πως η συνέχεια θα είναι εξίσου ή και περισσότερο ενδιαφέρουσα..

Να μου φιλήσετε τις ορτανσίες και αυτά τα υπέροχα χρυσάνθεμα :)

ΥΓ κι άλλο, κι άλλο!

Natassa on 6 Οκτωβρίου 2008 στις 12:13 μ.μ. είπε...

@eleni
εγώ έχω τρείς λεβάντες ελπίζοντας έστω η μία να τα πάει καλά, όλα τα άλλα πάνε πολύ καλά, φοβόμουν τις καλέντουλες επειδή ήταν λίγο κίτρινες , αλλά η απάντηση που έλαβα ήταν "είναι φθινόπωρο ...μην βιάζεσαι "

@phivos
merci :)

@σοφία
λίγο μου το χαλάς με τον ήλιο, αλλά σίγουρα μια ορτανσία θα ήταν πολύ σούπερ και εγώ τις δικές μου τις έχω σε σκιά, το θέμα είναι αν θέλεις βότανο σε γλάστρα με πολύ νερό και πολύ γκρι ...ούτε που ξέρω ...να συμβουλευτώ το βιβλίο μου και θα επανέλθω....και σταμάτα πια με τα μάφινς ...2-3 κιλά θέλω να χάσω και όποτε μπω στο μπλογκ σου με κολάζεις ....

@Μάγισσα
μερσί για το βροντερό χειροκρότημα!
μα δεν είναι κούκλες?
στο επόμενο θα έχει τριαντάφυλλα και δέντρα, δεν είν πολλά αλλά είναι υπέροχα!

witchofdaffodils on 6 Οκτωβρίου 2008 στις 1:28 μ.μ. είπε...

ιιιιιιιιιιιιιι!!!

ανυπομονώ :)

Crazy Tourists on 6 Οκτωβρίου 2008 στις 2:11 μ.μ. είπε...

Τι ωραία!! Θα σου στείλω τον τρελοτουρίστα να τα πείτε!!

Τρελοτουρίστρια

Crazy Tourists on 6 Οκτωβρίου 2008 στις 2:19 μ.μ. είπε...

Για τη μέντα θα συμφωνήσω με τις προλαλήσασες...Δεν έχει ησυχία! Όλο απλώνεται! Και ετοίμαζα εχτες μια ανάρτηση για τον κήπο μου, καθότι το ΣΚ ήταν αφιερωμένο σε αυτόν αλλά δεν πρόλαβα να την τελειώσω ένεκα μαγειρικής! Με πρόλαβες...Περιμένω και νεότερα!

Φιλιά
CrazyTourist1

Natassa on 6 Οκτωβρίου 2008 στις 3:53 μ.μ. είπε...

@ crazytourists
λοιπόν μια που όλοι συμφωνείτε για την μέντα, θα της αλλάξω γλάστρα και θα την βάλω σε μια xl ....
η αλήθεια είναι ότι πρώτη φορά βάζω μέντα συνήθως βάζω δυόσμο (και τώρα έχω ενα δυόσμο θερίο ανήμερο )(και κάνω κάτι ταμπουλέ ....)
...για να δω και τον δικό σου κήπο !!

τρελοτουρίστρια πολλούς χαιρετισμούς !

@Μάγισσα
ε δεν πειράζει να αργήσω λιγάκι? διότι όλα μαζί δύσκολα τα φέρνω βόλτα :) ευχάριστα όμως :))

KitsosMitsos on 8 Οκτωβρίου 2008 στις 12:56 μ.μ. είπε...

Αυτό με τη δύναμη της φύσης είναι όλα τα λεφτά!
Την καλημέρα μου.

elie on 8 Οκτωβρίου 2008 στις 1:40 μ.μ. είπε...

Ο θαυμασμός μου για τον κήπο σας εκφράστηκε στο παρακάτω ποστ, κατά λάθος. Τον ματα-ξανα-εκφράζω κι εδώ, φιλενάδα!

Natassa on 8 Οκτωβρίου 2008 στις 3:38 μ.μ. είπε...

@kitsosmitsos
μερσί Κιτσομήτσο!



@ elie
το κατάλαβα :)
άλλωστε και τα δύο λουλουδάτα είναι ...έκανες το τεστ με τα λουλούδια?
ευχαριστώ για τον θαυμασμό :)))))))

kiki on 9 Οκτωβρίου 2008 στις 5:22 μ.μ. είπε...

Το νέο look ταιριάζει με τον κήπο σου! :-)

Ανώνυμος είπε...

Να σου ζήσουν, να σου ζήσουν!

Natassa on 28 Οκτωβρίου 2008 στις 8:51 π.μ. είπε...

@penny
ευχαριστώ :)