ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΣΤΗΝ ΖΩΗ.

Κυριακή 25 Μαΐου 2008

Με στόχο την καρδιά.

12 σχόλια:

witchofdaffodils on 25 Μαΐου 2008 στις 5:50 μ.μ. είπε...

και σε σας άρεσε μινωίτισσα?
ωραίο!

eleni on 25 Μαΐου 2008 στις 9:25 μ.μ. είπε...

Ήταν απ΄τα πολύ ωραία τραγούδια της βραδιάς.Επίσης μου άρεσε και το τραγούδι της Πορτογαλίας,αλλά άλλαι αι βουλαί.. .

Νατάσσα,σε χαιρετώ,δεν έτυχε να σχολιάσω ξανά στο ενδιαφέρον blog σου.

KitsosMitsos on 25 Μαΐου 2008 στις 9:31 μ.μ. είπε...

Καλησπέρα! Τίποτε για το Καλομοιράκι μας;
Φιλιά

Natassa on 26 Μαΐου 2008 στις 3:53 μ.μ. είπε...

@ witch of daffodils
όχι απλώς μου άρεσε ...βρήκε στόχο!
το λάτρεψα... τελικά με τις μουσικές μου προτιμήσεις νομίζω ότι σε μια προηγούμενη ζωή μάλλον που ζούσα κάπου ανάμεσα σε Λίβανο και Ισραήλ, αλλά από ότι φαινεται μάλλον τότε πρέπει να είχαν Ειρήνη.

@Ελένη
Ελένη καλώς ήλθες και χρόνια πολλά για την γιορτή σου. Καλό ήταν της Πορτογαλλίας αλλά ένα πραγματικό "φάντο" έχει νομίζω πολύ περισσότερο συναίσθημα, μ αρεσε αλλά δεν με άγγιξε. Τι να το κάνεις όμως, η Πορτογαλλία συνορεύει μόνο με την Ισπανία, έ αντε γειτονιά και με την Γαλλία και την Ανδόρα... οι συγγενείς από την Βραζιλία δεν ψηφίζουν.... ούτε με τζακ ποτ....

@ Kitsosmitsos
η Καλομοίρα έχει αστέρι, πήγε με ένα τραγούδι μάπα (παρντόν) και βγήκε ...παραλίγο 2η, σαν τον Ρουβά ένα πράγμα ...

Μαριλένα on 26 Μαΐου 2008 στις 6:20 μ.μ. είπε...

η συμπάθεια του Χρόνη.
εγώ που είμαι ολίγον ντιριντάχτα, έβαλα το τσικι τσικι, μέχρι στο μπλογκ μου :)))

πόδι-ξεπόδι, χοροπηδάω μια χαρά
(ειδικότερα όταν ακούω, το Μακιελιάσον, βλ. Μάικλ Τζάκσον, τρελλαινομαι :))

Natassa on 26 Μαΐου 2008 στις 6:25 μ.μ. είπε...

@μαριλένα
ναι το τσίκι τσίκι ήταν πολύ ξεσηκωτικό, μεταξύ μας κάτι μου λέει ότι μέχρι τον Ιουλιο θα έχουμε σηχαθεί να το ακούμε...πάντως αυτό το Μακελιάσον δεν το καταλάβαινα με τίποτα.

Μαριλένα on 26 Μαΐου 2008 στις 7:36 μ.μ. είπε...

άκου και το άλλο: στα νειάτα μου έκανα ισπανικά στο αλ ανταρ.

αυτο που θυμαμαι, ειναι το όνομα του James Dean: Χάμες Δέαν :)))

kiki on 26 Μαΐου 2008 στις 10:09 μ.μ. είπε...

Κι εμένα μου άρεσε αυτό!

Natassa on 27 Μαΐου 2008 στις 12:48 π.μ. είπε...

@μαριλένα
Χαμές Δεάν??? αυτό και αν είναι!


@ονειρομαγειρέματα
μα δεν είναι υπέροχο ? :)

Σοφία on 27 Μαΐου 2008 στις 3:46 π.μ. είπε...

Ωραίος ο Εβραίος αλλά δεν είχε αρκετό ντίρι-ντίρι. Πάντως τη θέση στην 10άδα την άξιζε ασυζητητί.

Η Πορτογαλέζα δεν μου άρεσε, πολύ ψυχοπλακωτικό το τραγούδι αλλά και η παρουσίαση. Προσωπικά περίμενα να πάει πολύ χειρότερα, γύρω στο 20 την είχα, αλλά προφανώς τα σπαραξικάρδια πουλάνε. Την Ισπανία επίσης δεν την περίμενα τόσο ψηλά. Άβυσσος η ψυχή των ψηφοφόρων ;-)

Crazy Tourists on 29 Μαΐου 2008 στις 10:59 μ.μ. είπε...

Δεν έχω ιδέα περί τίνος γίνεται λόγος...Εγώ είδα μόνο σικρετ κομπινεζόν (αλά Κιτσομίτσος) και την ψηφοφορία...Παρόλα αυτά είπα να αφήσω την καλησπέρα μου!
Φιλιά!
CrazyTourist1

Crazy Tourists on 1 Ιουνίου 2008 στις 5:59 μ.μ. είπε...

Ωραίο τραγούδι!! Και το Σέρβικο μου άρεσε...
Το τσίρκο της Ισπανίας πάλι; Σαν επιθεώρηση του Ψάλτη! Ήμαρτον!!
Σας έχουμε τρελοπροσκαλέσει σε παιχνιδάκι!
Τα φιλιά μας!
Καλό μήνα!

CrazyTourist2