ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΣΤΗΝ ΖΩΗ.

Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2008

39+1

Και να μαι ακόμα εδώ, ανέβαλα το ταξίδι μου λόγω δουλειάς, αλλά είμαι όμως "έσω έτοιμη" με ένα σωρό open εισιτήρια να την κάνω ανά πάσα στιγμή και ώρα, όμως έχω να σας θέσω ένα ερώτημα, αν εσείς θέλατε να πάτε ένα ταξίδι πολύ, και είστε με τα εισιτήρια στο χέρι, και 2 φορές αναγκαστείτε να το αναβάλετε τι θα κάνατε? εμένα προσωπικά μου την έχει σπάσει λίγο όλη αυτή η κατάσταση, αν μπορούσα να εξηγήσω τι και τι έχει συμβεί... πράγματα κουφά που δεν έχουν ξανασυμβεί ποτέ,και όταν λέω ποτέ εννοώ στα 17 χρόνια που είμαι στην δουλειά και στα 44 που είναι ο πατέρας μου σ αυτή την δουλειά ... και χωρίς να είμαι προληπτική (για του λόγου το αληθές παντρεύτηκα το δίσεκτο 2004, 13 Νοεμβρίου) λέω μήπως ...μήπως να μην πάμε, όχι τίποτα άλλο αλλά έχουμε και μικρό παιδί, Εσείς τι θα κάνατε στην θέση μου? Θα δοκιμάζατε άλλη μία φορά? ή θα το αφήνατε για αργότερα? Mέχρι να πω ότι φεύγω και μέχρι να είμαι σε θέση να καταθέσω τις εντυπώσεις μου από το επικείμενο ταξίδι, έχω αφήσει 2-3 εκκρεμότητες, την συνέχεια του ταξιδιού στην Τουρκία αλλά και λίγη ακόμα υπέροχη Μαγιόρκα, επίσης σκέφτομαι συχνά να σας δείξω την Αθήνα, την Αθήνα από την δική μου ματιά, που δεν έχω ποτέ μείνει μόνιμα, που την λατρεύω, την θεωρώ την πιο ζωντανή και την πιο "δυνατή" πόλη που έχω ποτέ επισκεφθεί και κάθε φορά που διαβάζω γκρίνιες για την Αθήνα σκέφτομαι ότι οφείλω να δείξω γιατί μ αρέσει, γιατί δυστυχώς οι μόνιμοι κάτοικοι εξαιτίας της καθημερινότητας ξεχνάνε ότι ζουν σε ένα από τα ομορφότερα μέρη... επίσης να διευκρινίσω ότι όταν λέω Αθήνα μάλλον εννοώ ν. Αττικής ...:- ) πάμε λοιπόν να δούμε λίγη Αθήνα ... καλό σαββατοκύριακο συνεχίζεται...

24 σχόλια:

Σοφία on 23 Φεβρουαρίου 2008 στις 9:19 μ.μ. είπε...

Κοριτσάκι με μπέρδεψες. Δεν κατάλαβα γιατί αναβλήθηκε το ταξίδι, ούτε γιατί αυτό είναι λόγος να μην πάτε με την πρώτη ευκαιρία, αφού έχετε και τα εισιτήρια, και τι σχέση έχει το παιδί. Μου έχει τύχει κι εμένα να αναβληθεί ταξίδι δυο φορές και απλά πήγα την τρίτη. Δεν ξέρω αν αυτό σε βοηθάει σε κάτι.

Πάντως μεγάλο σπάσιμο η αναβολή της τελευταίας στιγμής :-(

Για την Αθήνα συμφωνώ κι εγώ που είμαι πρώην κάτοικος. Kάποια στιγμή μάλιστα έχω σκοπό να κάνω αφιέρωμα με τουριστικές φωτογραφίες, αλλά μάλλον θα με προλάβεις!

Natassa on 24 Φεβρουαρίου 2008 στις 8:49 π.μ. είπε...

μάλλον σε πρόλαβα :)
λοιπόν είναι πολύ μεγάλο στόρυ το τι έγινε στην δουλειά τα οποία όπως καταλαβαίνεις δεν μπορώ να τα γράψω αλλά 1 - 2 αναβολές και με δεδομενο ότι 2 Μαρτίου βράδυ πρέπει να είμαι εδώ ...λέω να το ακυρώσουμε και να το κάνουμε κάποια άλλη στιγμή.
Είναι όντως πολύ σπάσιμο οι απανωτές αναβολές :-( έχω φτιάξει τα πράγματα μας 2 φορές ...γκρρ...και εγώ φτιάχνω πράγματα για 2 ενήλικες και 1 παιδί :)
anyway θα το ρίξω τώρα στις εκκρεμότητες και βλέπουμε τι θα γίνει στην συνέχεια !
αα δεν σου είπα τον προορισμό Παρίσι Ανγερ Ναντ Λα Ροσελ και Μπορντώ, αλα προσεν ...

witchofdaffodils on 24 Φεβρουαρίου 2008 στις 11:06 π.μ. είπε...

Α τι ωραία που είναι η Αθήνα! να θυμηθώ να πάω:))

Μη ταράζεστε μινωίτισσα, είναι εκνευριστικό τώρα αλλά όταν θα πάτε θα είναι πιο νόστιμο!

kiki on 24 Φεβρουαρίου 2008 στις 1:18 μ.μ. είπε...

Καλέ! Κανείς δεν πρόσεξε το 39+1
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
Ευκαιρίες για ταξίδια πάντα θα έχεις! Υπομονή και όλα θα στρώσουν!

Natassa on 24 Φεβρουαρίου 2008 στις 2:33 μ.μ. είπε...

@witch of daffodils
εγώ αγαπητή μου βρίσκω την πρωτεύουσα υπέροχη, έχει και τα κακά της αλλά εμένα με απασχολούν τα προβλήματα στην παραμεθόριο:)
όσο για το ταξίδι με έχει εκνευρίσει πολύ, πάρα πολύ, 2 φορές έχω φτιάξει βαλίτσες για 3 άτομα, if you know what i mean...
καλημέρα και καλή Κυριακή :)

@oneiromageiremata
μερσί -μερσί :)
έχει εξαντληθεί η υπομονή μου, εσύ ξέρεις :-)

elie on 24 Φεβρουαρίου 2008 στις 2:43 μ.μ. είπε...

Την αμέριστη συμπαράστασή μου. Να ξαναδοκιμάσεις, να ξαναδοκιμάσεις. Δες και την καλή πλευρά (λέμε, τώρα), τα μέρη που σχεδιάζεις να πας είναι πιο ωραία την Άνοιξη!

Juanita La Quejica on 24 Φεβρουαρίου 2008 στις 4:04 μ.μ. είπε...

Εύχομαι να το πάτε γρήγορα το ταξίδι σας και να σας αποζημιώσει η διπλή αναβολή.

KitsosMitsos on 24 Φεβρουαρίου 2008 στις 9:01 μ.μ. είπε...

Κρίμα για την αναβολή, αλλά είμαι σίγουρος ότι πείσμωσες και θα το επιχειρήσεις!
Χρόνια πολλά, εφόσον γιορτάζεις. Ευχαριστούμε για τις όμορφες φωτογραφίες για άλλη μια φορά.

Natassa on 25 Φεβρουαρίου 2008 στις 9:48 π.μ. είπε...

@elie
αυτό λέω και γω ...πιο καλά την άνοιξη!

@juanita la quecija
μακάρι, ίσως ξεκλέψουμε και λίγες μέρες παραπάνω :)

@kitsomitsos
merci για τις ευχές :)

Σοφία on 26 Φεβρουαρίου 2008 στις 10:05 π.μ. είπε...

Θα συμφωνήσω κι εγώ με την Εlle, για να μην σου πω και καλύτερα από τον Απρίλιο και μετά!

Σοφία on 26 Φεβρουαρίου 2008 στις 10:08 π.μ. είπε...

A και κάτι άλλο: Bon Anniversaire!

Natassa on 28 Φεβρουαρίου 2008 στις 3:56 μ.μ. είπε...

@sofia
eyxaristo poly gia tis eyxes :)
telika afisame to taksidi gia argotera :)

Roadartist on 3 Μαρτίου 2008 στις 3:42 μ.μ. είπε...

Όμορφεςςςςςς... :)Φωτο απο τα μερη που τριγυριζω συνεχεια .. τα πιο αγαπημενα μου στην Αθηνα!

witchofdaffodils on 7 Μαρτίου 2008 στις 9:31 π.μ. είπε...

κόρη μινωίτισσα, είστε εδώ?
νόμιζα πως εγκαταλείψατε την παραμεθόριο (προσωρινα;-)

Crazy Tourists on 10 Μαρτίου 2008 στις 6:44 μ.μ. είπε...

Ειδες τι χάνει κανείς αμά παρατήσει το pc για κανα δυο βδομάδες...Και γω που νόμιζα ότι είχες φύγει.
Τώρα, το 39+1 ούτε εγώ θα το πρόσεχα είναι αλήθεια!Όπως και να χει Χρόνια Πολλά! Έστω και καθυστερημένα...
Όσο για το ταξίδι!Να το κάνεις την άνοιξη και θα ζηλεύουμε όλοι!
CrazyTourist1

Crazy Tourists on 13 Μαρτίου 2008 στις 4:22 μ.μ. είπε...

Χρόνια πολλά Νατάσσα!!
Να το κάνεις καλέ το ταξιδάκι!!
Κάποιες φορές που έχω περπατήσει στην Αθήνα με ξένους, τέλεια πέρασα!! Την είδα με άλλο μάτι!
Αλλά είναι πολύ σκληρή πόλη για τους κατοίκους...
Φιλιά πολλά!
Να περάσεις τέλεια στο ταξιδάκι και πολύχρονη!!

CrazyTourist2

KitsosMitsos on 21 Μαρτίου 2008 στις 2:55 μ.μ. είπε...

Ακόμη γιορτάζεις μου φαίνεται...

Ανώνυμος είπε...

Και βέβαια είναι η Αθήνα καταπληκτική και βέβαια είναι η Ελλάδα υπέροχη.

Το πρόβλημα είναι οι κάτοικοι τους.

Χρόνια πολλά και από εμένα!

witchofdaffodils on 1 Απριλίου 2008 στις 12:00 μ.μ. είπε...

καλό μήνα :)

Natassa on 1 Απριλίου 2008 στις 4:07 μ.μ. είπε...

merci για τις ευχές και τα μηνύματα όλους :))
θα επανέλθω σύντομα, μέχρι τότε να είστε όλοι καλά :)

Ανώνυμος είπε...

επανεμφανιση μετα απο καιρο...σας εχασα και στεναχωρεθηκα αλλα τελικα σας βρισκω ολους οπως και εσενα νατασσα που παντα εχεις κατι καλο στο μανικι σου...besitos...

Ανώνυμος είπε...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Telefone VoIP, I hope you enjoy. The address is http://telefone-voip.blogspot.com. A hug.

Juanita La Quejica on 10 Απριλίου 2008 στις 6:34 μ.μ. είπε...

Στέλνω τα φιλιά μου και ελπίζω να επανέλθεις σύντομα!

witchofdaffodils on 11 Απριλίου 2008 στις 7:09 μ.μ. είπε...

αγαπητη, γραψτε κάτι επιτέλους!