ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΣΤΗΝ ΖΩΗ.

Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2008

είναι ποτέ αυτό δυνατό??

είναι ποτέ αυτό δυνατό?? δυό πόλεις αντιπαθώ στην Ευρώπη και η μία εκ των δύο είναι το Λονδίνο... το τεστ το δανείστικα από rednights
You Belong in London
You belong in London, but you belong in many cities... Hong Kong, San Francisco, Sidney. You fit in almost anywhere.
And London is diverse and international enough to satisfy many of your tastes. From curry to Shakespeare, London (almost) has it all!

13 σχόλια:

witchofdaffodils on 21 Ιανουαρίου 2008 στις 4:45 μ.μ. είπε...

but why? το Λονδίνο είναι πόλη αγαπημένη (μου)
τεσπά..
το τεστ δε μπορεσα να το κανω, δεν ανοίγει :(

μερσι εκ των προτέρων γιa to mail που θα παραλάβω:))

Natassa on 21 Ιανουαρίου 2008 στις 6:09 μ.μ. είπε...

λοιπόν αυτό με το Λονδίνο είναι μεγάλη κουβέντα... πριν λίγες μέρες διάβαζα μια ανάρτηση στο Blog της moukelis.blogspot.com και διαβάζω συχνά και το rednights.blogspot.com Και πάντα μ αρέσουν τα γραφόμενα τους για το Λονδίνο ή καλύτερα τα απολαμβάνω αλλά τι έγινε με εμένα, το δεύτερο μου ταξίδι στο εξωτερικό ήταν στο Λονδίνο, δυστυχώς η παρέα ήταν κακή, κατέληξα από τα νεύρα μου να τριγυρνάω μόνη στο Λονδίνο, τέλος πάντων ξαναπήγα στο Λονδίνο μετά από χρόνια, κρύο ....πολύ κρύο, τόσο κρύο που δεν μπορώ να το περιγράψω, τρυπούσε κοκάλα, δεν μπορούσαμε να κάνουμε τίποτα, με το που έβγαινα από τα ξενοδοχείο με έπιανε καταροή και τα μάτια μου να μην σταματάνε ... τέλος πάντων επειδή πιστεύω και εγώ τόσοι άνθρωποι δεν μπορεί να κάνουν λάθος και εγώ να είμαι η σωστή :) αποφάσισα να δώσω μια τρίτη ευκαιρία :):) άλλωστε το λέει και το τεστ !!!

Natassa on 21 Ιανουαρίου 2008 στις 6:11 μ.μ. είπε...

http://www.blogthings.com/whateuropeancitydoyoubelonginquiz/

αυτό είναι το λινκ για το τεστ

KitsosMitsos on 21 Ιανουαρίου 2008 στις 6:51 μ.μ. είπε...

Και η άλλη πόλη ποια είναι;

Natassa on 21 Ιανουαρίου 2008 στις 6:58 μ.μ. είπε...

το Βερολίνο

moukelis on 21 Ιανουαρίου 2008 στις 10:31 μ.μ. είπε...

Είδες Νατάσσα,όλο το σύμπαν έχει συνομωτήσει για να αλλάξεις γνώμη για το Λονδίνο!Άντε,δώσε του μια ευκαιρία ακόμα...

νατασσΆκι on 22 Ιανουαρίου 2008 στις 9:04 π.μ. είπε...

Εμένα θα μου άρεσε να ζω στο Λονδίνο -έχω αδυναμία στο μετρό του... Πάντως το τεστ με πήγε στο Παρίσι
You Belong in Paris
You enjoy all that life has to offer, and you can appreciate the fine tastes and sites of Paris.
You're the perfect person to wander the streets of Paris aimlessly, enjoying architecture and a crepe.

Καθόλου άσχημα, επίσης.
Αναρωτιέμαι αν έχει την Αθήνα...

Καλημέρα :))

Natassa on 22 Ιανουαρίου 2008 στις 5:16 μ.μ. είπε...

@moukelis
...λες ε?
αν το καλοκαιρι κλέψω ενα λονγκ σ/κ θα το σκάσω ΄για το Λονδίνο, νομίζω ότι πλέον επιβάλλεται, αλλά αυτή θα είναι και η τελευταία ευκαιρία¨:)

@natassaki
εγώ πάντως αν ήταν μόνο για το μετρό θα διάλεγα Παρίσι :) αβλεπί ...
άσε που και μόνο για την ομορφιά του και της Αθήνας (άσχετα από το δίκτυο) είναι άπαιχτο :)

Juanita La Quejica on 23 Ιανουαρίου 2008 στις 6:32 μ.μ. είπε...

Δοκίμασε τον Μάϊο. Αν και έτσι όπως έχουν φτάσει πλέον οι τιμές, δύσκολο να το ευχαριστηθείς όσο μέχρι πριν 6-7 χρόνια.

Ανώνυμος είπε...

Θα πλήρωνα για να με βγάλει Λονδίνο! Πάω να κάνω το τεστ να μάθω και εγώ τι είμαι!

Crazy Tourists on 24 Ιανουαρίου 2008 στις 11:23 π.μ. είπε...

Καλημέρα!!!

Μόλις ανακάλυψα ότι ανήκω στο Δουβλίνο!!!

Friendly and down to earth, you want to enjoy Europe without snobbery or pretensions.
You're the perfect person to go wild on a pub crawl... or enjoy a quiet bike ride through the old part of town.

Πολύ χαίρομαι!! Είναι υπέροχη πόλη!!

CrazyTourist2

Σοφία on 25 Ιανουαρίου 2008 στις 1:52 π.μ. είπε...

Πφφφφ κι εγώ Λονδίνο ήθελα (έχω πάθος με αυτή την πόλη) αλλά με έβγαλε Μιλάνο. Πάντως η Penny με διαβεβαιώνει ότι και το Μιλάνο δεν θα με απογοητεύσει.

Α και άλλο - ξέρεις τι λένε οι Νορβηγοί; Δεν υπάρχει λάθος καιρός, μόνο λάθος ρούχα ;-)

Natassa on 25 Ιανουαρίου 2008 στις 5:31 μ.μ. είπε...

@ juanita
νομίζω Χουανίτα ότι δεν είναι θέμα χρημάτων, είναι οι συγκυρίες τέτοιες που με έκαναν να το αντιπαθώ ή ίσως και απλά απλά να μην μου αρέσει χωρίς να χρειάζεται να αναζητήσω ιδιαίτερους λόγους.

@ πεννυ
θα σχολιάσω στο δικό σου :)

@ crazyT 2
εσένα όμως τρελοτουρίστρια σε πέτυχε το τεστ!!!

@ Σοφία
εμένα πάντως μ αρέσει το Μιλάνο αλλά για συγκεκριμένους λόγους, αλλά ποτέ δεν θα το επέλεγα για να πάω ενα 4ημερο χωρίς να έχω σκοπό τα ψώνια ... θαπήγαινα στην Νίκαια στην Λισσαβώνα στο Παρίσι στην Αβινιόν στην Κοπεγχάγη ...... αλλά ούτε στο Λονδίνο ούτε στο Μιλάνο!!