ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΣΤΗΝ ΖΩΗ.

Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2007

Kαταγγελία.

Έχω να καταγγείλω το εξής: η απεργία της ΕΣΥΕΑ κάθε Τετάρτη είναι σικέ, κάθε Τετάρτη έχει ένα σωρό αγώνες που εμείς τους βλέπουμε στην βουβή έκδοση τους, γιατί δεν κάνουν την απεργία τους την Παρασκευή που δεν έχει αθλητική δραστηριότητα? Επίσης θέλω να καταγγείλω ότι η Πέννυ παρακολουθεί Πανιώνιο - Μπορντώ στην Νέα Σμύρνη και ζει μεγάλες χαρές(στο 27΄ο Πανιώνιος προηγείται με 2-0). Την καλησπέρα μου σε όλους, με 'χει φάει η πολύ δουλειά, όμως σας διαβάζω πολύ συχνά αλλά που χρόνος για μηνύματα... :) θα επανέλθω δυναμικότερα! UPDATE ... τι το ήθελα το σχόλιο για τον αγώνα του Πανιωνίου ... UPDATE Ο Μάνος μετά το παραπάνω σχόλιο μου δώσε πάσα για την παρακάτω φωτογραφία .... η φώτο είναι τραβηγμένη λίγο πριν τον τελικό του Εuro 2004 στην Πορτογαλία ...απλά να σας πω ότι εκεί που γράφει χειρόγραφα Πορτογαλία πριν έγραφε Τσεχία ;) την καλημέρα μου σε όλους !

19 σχόλια:

KitsosMitsos on 21 Δεκεμβρίου 2007 στις 7:01 μ.μ. είπε...

Χαχα! Τρελό σχόλιο. Βρε το Πανιωνάκι, κρίμα γιατί είναι συμπαθέστατη ομάδα.
Πέρασα να αφήσω την καλησπέρα μου και τις θερμές ευχές μου. Χρόνια πολλά!

Ανώνυμος είπε...

Σε βάπτισε ο Μητσοτάκης στα Χανιά...ξέρω!!! :)

Natassa on 21 Δεκεμβρίου 2007 στις 10:06 μ.μ. είπε...

merci Kitsomitsos

xm... αγαπητέ συγχωριανέ .. σε λίγο έτσι για απάντηση θα ανεβάσω μιά φώτο ......ΧΑΧΑΧΑ
ξαναέλα later ...

Manos S. on 22 Δεκεμβρίου 2007 στις 2:34 μ.μ. είπε...

Δε με λες...εσύ γιορτάζεις σημερα??

Ανώνυμος είπε...

ηρθα ηρθα ηρθα....αλλα δεν αντεχω το κρυο....με γουνα θα βγαινω οικολογικη...besitos...

Natassa on 22 Δεκεμβρίου 2007 στις 6:11 μ.μ. είπε...

βεβαίως και γιορτάζω σήμερα :)

@ Damian
άρχισα να ανησυχώ για σένα ... :)

Crazy Tourists on 23 Δεκεμβρίου 2007 στις 1:00 μ.μ. είπε...

Μετά από καιρό να μαι κι εγώ! Έψαχνα τα αίτια της ήττας και μου φαίνεται ότι τα βρήκα!!Τι να πούμε!Αλλά όχι και Πανιωνάκι βρε km!
Α και γιατί γιόρταζες τότε?Ήταν κάτι που χάσαμε?
CrazyTourist1

Natassa on 23 Δεκεμβρίου 2007 στις 5:09 μ.μ. είπε...

@crazytourist1
γιόρταζα την ονομαστική μου γιορτή, Αγία Αναστασία (22 Δεκεμβρίου)

Juanita La Quejica on 24 Δεκεμβρίου 2007 στις 2:28 μ.μ. είπε...

Χρόνια Πολλά Νατάσσα για την γιορτή σου!
Καλά Χριστούγεννα, να χαίρεσαι την οικογένειά σου! Και πάντα Όμορφα Ταξίδια!

Ανώνυμος είπε...

χρονια πολλα παντως και να περασεις ομορφα και ησυχα... besitos..

Roadartist on 24 Δεκεμβρίου 2007 στις 5:37 μ.μ. είπε...

Χρόνια πολλά με αγαπη και υγεια :)

Ανώνυμος είπε...

Ωχ!!! Γιόρταζες? Νόμιζα ότι ήσουν Πασχαλινή Αναστασία! Πολύχρονη, με κάθε ευτυχία και υγεία σε εσένα και όλη την οικογένειά σου! Φιλιά πολλά!

ΥΣ: Ο Μητσοτάκης είναι αφιερωμένος σε εμένα που ήμουν στο γήπεδο???

Χε Χε! Ασε, και στενοχωρηθήκαμε και ξυλιάσαμε από το κρύο...

Θα σου πω εγώ γιατί κάνει τότε τις απεργίες η ΕΣΗΕΑ: για να μπορώ να πηγαίνω και εγώ καμιά φορά στο γήπεδο, που με την απογευματινή βάρδια επί μονίμου βάσεως, δεν μπορώ!

Natassa on 25 Δεκεμβρίου 2007 στις 10:15 π.μ. είπε...

@Juanita
ευχαριστώ πολύ :) και σε σένα τις πιο γλυκές ευχές :)

Natassa on 25 Δεκεμβρίου 2007 στις 10:16 π.μ. είπε...

@argentina_hellas - roadartist
σας ευχαριστώ πολύ και σε σας ευχές πολλές και ότι επιθυμείτε !

Natassa on 25 Δεκεμβρίου 2007 στις 10:19 π.μ. είπε...

@ πεννυ

όχι καλή μου, δεν είναι για σένα η φώτο, ο Μάνος λίγο πιό πάνω μου έχει αφήσει ένα μήνυμα και σκέφθηκα να ανεβάσω αυτή την τρομερή φώτο από το EURO 2004, ήταν ένας τύπος από το Μπραχάμι που κυκλοφορούσε μ αυτή την μπλούζα !
άντε χαλάλι σου οι απεργίες της Τετάρτης !!!

moukelis on 25 Δεκεμβρίου 2007 στις 3:38 μ.μ. είπε...

Χρόνια πολλά,χαρούμενα και ταξιδιαρικα Χριστούγεννα!

KitsosMitsos on 25 Δεκεμβρίου 2007 στις 11:40 μ.μ. είπε...

Χρόνια πολλά και τις θερμές ευχές μου για τις γιορτές!
Με υγεία και ευτυχία, πάνω απ'όλα.
Την καλησπέρα μου.

haridimos on 30 Δεκεμβρίου 2007 στις 2:19 π.μ. είπε...

Xρόνια πολλά !

πάντως εμένα οι απεργίες της ΕΣΗΕΑ δε με χαλάνε καθόλου.
Γλυτώνουμε τους γελοίους ΧελακοΒερνικους και ΧελακοΒερνικοειδή από τις περιγραφές και παρακολουθούμε το ματς με την ησυχία μας :-)

Natassa on 30 Δεκεμβρίου 2007 στις 8:40 μ.μ. είπε...

@ Haridimos
η αλήθεια είναι ότι είναι και αυτή μια "δυνατή" άποψη!
Καλή χρονιά με υγεία και ευτυχία σε σένα την οικογένεια σου και σε όλο τον κόσμο.