ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΣΤΗΝ ΖΩΗ.

Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2007

Valldemossa, Mallorca.

Και να μαι πάλι εδώ με την Μαγιόρκα που με καταγοήτευσε να σας μιλήσω για την Valldemossa ένα χωριό στο δυτικό μέρος του νησιού το οποίο από την δική μου έρευνα ήταν διάσημο τουλάχιστον από το 1838. Γιατί το λέω αυτό? Την Valldemossa επέλεξε ο Chopin για 2 χρόνια της ζωής του με την σύντροφο του George Sand οπου και οι δύο μεγαλούργησαν. Η Sand έγραψε το "Un hiver a Majorque" (ένας χειμώνας στην Μαγιόρκα) που θεωρείται πλέον ένα κλασσικό έργο για την ζωή στα στην Μαγιόρκα. (Το βιβλίο εδώ δωρεάν) Ο Chopin εδώ στην Valldemossa συνέθεσε και ολοκλήρωσε μερικά από τα πιο διάσημα έργα του 15 Vals Nº 1 en Re bemol mayor Op 84.wma 16 Scherzo Nº 3 en Do sostenido mayor Op 39.wma τα οποία και παρουσίασε το 1841 στο ίδιο μέρος. Επίσης πολλοί διάσημοι έχουν περάσει μέρος της ζωής τους εδώ. Το χωριό όπως το γύρω τοπίο είναι πανέμορφα, χωρίς οικιστικές παραφωνίες, με ψηλά δέντρα και το μοναστήρι της Valldemossa να αποτελεί σύμβολο της περιοχής. Μεγάλα ξενοδοχεία δεν υπάρχουν, παρά μόνο μικρά πολύ καλά ενσωματωμένα στο φυσικό περιβάλλον που λειτουργούν με την ιδέα του agrotourismo που ας το επαναλάβω ακόμα μια φορά, εδώ ο αγροτουρισμός παίρνει άλλη διάσταση και δεν έχει καμία σχέση με τον ελληνικό , μην παρεξηγηθώ αν και το γενικεύω για την Ελλάδα αλλά πως να αντέξω το ότι στο νησί μου υπάρχουν λέει ξενώνες αγροτουρισμού με εστιατόρια και στην τοπική κουζίνα χρησιμοποιούν ηλιέλαιο.... που έτσι όπως πάμε πιο εύκολα θα βρίσκεις στην Κρήτη ελαιόλαδο παρά νερό... anyway ας επιστρέψω στο θέμα μου. Πέρα λοιπόν από το μοναστήρι το χωριό έχει πολύ στενά δρομάκια με όμορφα πλακόστρωτα, ωραία μαγαζιά, μουσεία, πολιτιστικά κέντρα οπου πολύ συχνά διοργανώνονται διάφορα φεστιβάλ, ένα από αυτά και ίσως το πιο δραστήριο το έχει φτιάξει ο Michael Douglas. Αυτό που παρόλα τα αξιοθέατα της Valldemossa εμένα μου έμεινε είναι να ξυπνάς το πρωί, να ανοίγεις την πόρτα του δωματίου σου, να βγαίνεις έξω να απολαύσεις ένα ζεστό καφέ με την πρωινή δροσιά του βουνού να έχεις θέα αυτό το πανέμορφο χωριό ...αξέχαστη Μαγιόρκα, αξέχαστη Valldemossa... συνεχίζεται...

24 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

:( πότε προλαβαίνεις;;;;

Natassa on 23 Νοεμβρίου 2007 στις 12:59 μ.μ. είπε...

@manos s.
πότε προλαβαίνω τι?
καλημέρα :)

νατασσΆκι on 23 Νοεμβρίου 2007 στις 1:33 μ.μ. είπε...

Φοβερή η Μαγιόρκα!!!
:))
Εγώ πάλι θα κλαίω, βέβαια, πουθενά δεν έχω πάει..αλλά που θα μου πάνε!
;)

Καλό Σαββατοκύριακο, Νατάσσα μου - και πέρνα, σου έχω παιχνίδι! ;)

Natassa on 23 Νοεμβρίου 2007 στις 2:20 μ.μ. είπε...

@natassaki
όλα θα τα προλάβεις :) είμαι σίγουρη:)
παιχνίδι Παρασκευής? οπωσδήποτε!!! φιλιά και καλό σ/κ

kiki on 23 Νοεμβρίου 2007 στις 6:19 μ.μ. είπε...

Φύγαμε νοερά για Μαγιόρκα υπό τους ήχους του ασθενικού Σοπεν...

Natassa on 23 Νοεμβρίου 2007 στις 11:06 μ.μ. είπε...

@ oneiromageiremata
Μόλις είδα ότι έχω την ίδια μέρα γενέθλια με τον Chopin :)

Ανώνυμος είπε...

να και καπου στην ισπανια που δεν εχω παει ακομα....εχω ακουσει απο φιλους που πηγαν οτι ειναι τελεια αλλα για την ωρα λατρευω 2 πολεις στην ισπανια...Βαρκελωνη και Γραναδα...besitos και καλο σαββατοκυριακο...

Natassa on 24 Νοεμβρίου 2007 στις 8:21 π.μ. είπε...

καλημέρα ή καλησπέρα κατα περίπτωση :)
και εγώ έχω ταξιδέψει πολύ στην Ισπανία αλλά η Μαγιόρκα μ άρεσε τρελά ... επίσης θα ήθελα πολύ να ξαναπάω στο Caceres, πάντως το νησί είναι απίστευτο ...καλό σ/κ ! θα ρθεις τα Χριστούγεννα?

Σοφία on 24 Νοεμβρίου 2007 στις 2:46 μ.μ. είπε...

Πρέπει να πάω Μαγιόρκα. Πρέπει να το βάλω στο πρόγραμμα. Πρέπει, πρέπει, πρέπει!

Ωραίες όλες οι φωτογραφίες, αλλά αυτή η τελευταία είναι όλα τα λεφτά :-)

Natassa on 24 Νοεμβρίου 2007 στις 3:04 μ.μ. είπε...

η τελευταία ήταν η θέα απο το δωμάτιο μας :)
όταν θα πας θα σου δώσω το όνομα του ξενοδοχείου :)

Crazy Tourists on 25 Νοεμβρίου 2007 στις 12:31 π.μ. είπε...

Τι όμορφα!!! Δώσε και σε μας το όνομα του ξενοδοχείου!!! Φιλιά!!

CrazyTourist2

Σοφία on 25 Νοεμβρίου 2007 στις 3:19 π.μ. είπε...

Αχ ναι, ναι!

Plakakis on 25 Νοεμβρίου 2007 στις 7:50 μ.μ. είπε...

το ξενοδοχείο είναι το Mirabo - Valldemossa. Eνα πολύ παλιό ελαιοτριβείο αναπαλαιωμένο και μεταμορφωμένο σε ξενοδοχείο με ένα υπέροχο κήπο, καταπληκτικές αυλές και θέα στο χωριό και πολύ μεγάλα δωμάτια.

witchofdaffodils on 26 Νοεμβρίου 2007 στις 11:04 π.μ. είπε...

μερσί για όλα, το ταξίδι, το βιβλίο και πιο πολύ για τις μουσικές!
καλή εβδομάδα:)

Natassa on 26 Νοεμβρίου 2007 στις 11:09 π.μ. είπε...

@witch of daffodils
ευχαριστώ πολύ:)
καλή εβδομάδα :)

KitsosMitsos on 26 Νοεμβρίου 2007 στις 5:09 μ.μ. είπε...

Θυμίζει κάτι από Ελλάδα;

Natassa on 26 Νοεμβρίου 2007 στις 6:35 μ.μ. είπε...

@kitsomitsos
μεσογειος...να μην μοιάζει?
:)

η αελάρα μας έκανε ζημιά, είπαμε να την συμπαθήσουμε αλλά όχι και να μας κάνει ζημιες :)

Ανώνυμος είπε...

ερχομαι ελλαδα ερχομαι...δεν αντεχω αλλο θελω ευρωπη το σπιτακι μου το εξοχικο μου και νανιπολυ νανι και φυσικα και μια βολτα μαγιορκα δεν θα με χαλαγε καθολου...καλημερα νατασσα...besitos...

Natassa on 27 Νοεμβρίου 2007 στις 9:07 π.μ. είπε...

:) argentina_hellas
καλημέρα και σε σένα !
με το καλό να μας έρθεις!

Ανώνυμος είπε...

Είχατε τέτοια θέα? Θεά η θέα! Προβλέπεται το επόμενο καλοκαίρι όλα τα φιλικά ιστολόγια να συγκεντρωθούν κατά τύχη στο εν λόγω ξενοδοχείο!

Natassa on 27 Νοεμβρίου 2007 στις 5:07 μ.μ. είπε...

oh YESSSSS!!!!

KitsosMitsos on 27 Νοεμβρίου 2007 στις 9:10 μ.μ. είπε...

@natassa Χαχα! Και παραλίγο να ήταν μεγαλύτερη. Έπαιξε καλύτερα, πάντως.
Έτσι θα πάει μέχρι το τέλος. Πότε ο ένας και πότε ο άλλος. Θα'ναι και πιο γλυκό.
Χαιρετώ!

Natassa on 28 Νοεμβρίου 2007 στις 11:26 π.μ. είπε...

@kitsomitsos
ευτυχώς αγαπητέ μου που η ζημιά μπορεί να διορθωθεί, αν και η ομάδα αν πάρει την κατιούσα δεν την σώνει τίποτα !

Juanita La Quejica on 28 Νοεμβρίου 2007 στις 11:14 μ.μ. είπε...

Σημειώνεται το ξενοδοχείο!
Η Mallorca φαίνεται υπέροχη. Στα προσεχώς!