ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΣΤΗΝ ΖΩΗ.

Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2007

Επιλέξτε, ψηφίστε ...

Ελάτε να βγάλουμε το Top10 των φίλων του blog μου. Θα με ενδιέφερε πολύ να μάθω τα αγαπημένα σας τραγούδια, έτσι φέτος αντί να φτιάξω cd για δωράκι με τις επιλογές μου (εδώ και πολλά χρόνια φτιάχνω ένα cd και το δίνω σε όλους μου τους φίλους τις γιορτές) θα φτιάξω ένα με τις δικές σας επιλογές :) Τι λέτε? θα βοηθήσετε? :) UPDATE Λοιπόν η τρελοτουρίστρια έκανε την αρχή! και voila η λίστα της : ω να κάνω την αρχή!! 1) Μια βραδιά στο λούκι - Χάρης και Πάνος Κατσιμίχας 2) Ήτανε μια φορά - Νίκος Ξυλούρης 3) Loosing my religion - REM 4) Soldier of fortune - Deep Purple 5) Αύγουστος - Νίκος Παπάζογλου 6) Wind of change - Scorpions 7) Learnin' the blues - katie melua 8) Ερωτικό - Μανώλης Μητσιάς 9) Σφεντόνα - Παπακωνσταντίνου 10α) Stand by me - Ben E. King 10β) Lemon tree - Fool's Garden και ορίστε και η λίστα του τρελοτουρίστα No10. Public Enemy - Night of the Living Baseheads (Γιατί με εκφράζει απόλυτα) No9. Β. Παπακωνσταντίνου - Για τον Παράδεισο (Γιατί μου φέρνει ωραίες αναμνήσεις...) No8. Run DMC & Aerosmith - Walk this Way (Γιατί όλοι κατα βάθος καρεκλάδες είσαστε) No7. N. Άσιμος - Μπαγάσας (Ομοίως με No9) Νο6. Στίχοιμα - Στίχοιμα (Γιατί εμας δε μας το μαθε το MAD το Hip Hop) Νο5. Beastie Boys - Sabotage (Να βάλω κι ένα εμπορικό!) No4. Active Member - Φυσάει Κόντρα (Γιατί είναι το τελευταίο μεγάλο τραγούδι που είπαν οι 2 τους) No3. GrandMaster Flash - The Adventures on the Wheels of Steel (Γιατί είναι ο καλύτερος) No2. Active Member - Μύθοι του Βάλτου (Οποιοδήποτε τραγούδι από τον καλύτερο Ελληνικό Hip Hop δίσκο) No1. Public Enemy - Fight the Power (ή Οποιδήποτε τραγούδι από το Fear of a Black Planet, τον καλύτερο Αγγλόφωνο Hip Hop δίσκο) και η λίστα της moukelis 1.Φοίβος Δεληβοριάς:Ερωτικό για δυο αγγέλους 2.Alanis Morissette:Uninvited 3.Muse:Falling away with you 4.Γιάννης Κότσιρας:Καινούρια αρχή 5.Dido:Here with me 6.The Verve:Bittersweet symphony 7.Ελευθερία Αρβανιτάκη:Με το ίδιο μακό 8.Πυξ-Λαξ:Είναι ωραία η θάλασσα 9.Placebo:Dark globe 10.Pink Floyd:Wish you were here η λίστα της Σοφίας : 1. Ameno - Eric Levi 2. Call My Name - Charlotte Church 3. Every Rose Has Its Thorn - Poison 4. The Tide is High - Blondie 5. Calma e Sangue Freddo - Luca Dirisio 6. It Wasn't Me - Shaggy 7. I'm Not Missing You - Stacie Orrico 8. Perdono - Tiziano Ferro 9. Nights in White Satin - Mario Fragoulis 10. Στέλλα - Βασίλης Παπακωνσταντίνου η λίστα του Damian 1.U2=ONE 2.PORTER=SURROUND ME WITH YOUR LOVE 3.ANATHEMA=ONE LAST GOODBYE 4.GARBAGE=YOU LOOK SO FINE 5.ANASTASIA=EVERYTHING BURNS 6.ARNO ELIAS=EL CORAZON 7.SEBASTIAN=TELLIER LA RITOURNELLE 8.COLDPLAY=CLOCKS 9.ΠΥΞ ΛΑΞ&STING=TERRE DÓRU(FIELDS OF COLD 10.DIVIDIDOS=SISTERS Και η λίστα του roadartist 1) λευκο μου γιασεμι (Ε.Πασπαλα) 2) with or without you (U2) 3) Freedom (g. micheal) 4) damolto lontano (e. vianello) 5) Xωρίς φρένα (Αρβανιτάκη) 6) Hey you (Pink Floid) 7) Imagine (beatles) 8) Foolish games (jewel) 9) Να μ'αγαπας (Π.Σιδηροπουλος) 10) Imagine me and you (turtle)

44 σχόλια:

moukelis on 5 Δεκεμβρίου 2007 στις 7:54 μ.μ. είπε...

Πολύ ευχαρίστως!Ελληνικά τραγούδια,ή ξένα;Και μέχρι πόσα μπορούμε να προτείνουμε;
Φτιάχνω κι εγώ δωράκια για φίλους μου,συνήθως χριστουγεννιάτικα στολίδια,και μου άρεσε πολύ η ιδέα σου!

Natassa on 5 Δεκεμβρίου 2007 στις 10:01 μ.μ. είπε...

ότι θέλεις, κανένας περιορισμός, μέχρι 10 τραγούδια :)

Ανώνυμος είπε...

MMMMμμμμ.... Πρέπει να σκεφτώ....!

Crazy Tourists on 6 Δεκεμβρίου 2007 στις 2:00 π.μ. είπε...

Χμμμμ!Θέλει όντως σκέψη...Θα επανέλθω κι εγώ εντός των ημερων.

Manos S. on 6 Δεκεμβρίου 2007 στις 6:02 μ.μ. είπε...

το μελετάω και επανέρχομαι!!

kiki on 6 Δεκεμβρίου 2007 στις 7:00 μ.μ. είπε...

Εγώ ακούω σχεδόν μονο ελληνικά πια.

Ανώνυμος είπε...

σου ετοιμαζω την λιστα και εγω αυτες τις μερες εχω ωραια κομματια και απο λατινικη σκηνη..

Ανώνυμος είπε...

besitos...

Crazy Tourists on 7 Δεκεμβρίου 2007 στις 3:29 μ.μ. είπε...

Λέω να κάνω την αρχή!!
1) Μια βραδιά στο λούκι - Χάρης και Πάνος Κατσιμίχας
2) Ήτανε μια φορά - Νίκος Ξυλούρης
3) Loosing my religion - REM
4) Soldier of fortune - Deep Purple
5) Αύγουστος - Νίκος Παπάζογλου
6) Wind of change - Scorpions
7) Learnin' the blues - katie melua
8) Ερωτικό - Μανώλης Μητσιάς
9) Σφεντόνα - Παπακωνσταντίνου
10α) Stand by me - Ben E. King
10β) Lemon tree - Fool's Garden

Πειράζει που έγραψα 11; Όχι ε; Φιλάκιααααααααααααααααααα!!!!!!!!!!

Τρελοτουρίστρια

Natassa on 7 Δεκεμβρίου 2007 στις 4:03 μ.μ. είπε...

περιμένοντας όλους όσους το σκέφτονται ας ευχαριστήσω την τρελοτουρίστρια και να σου πω αγαπητή μου ότι αυτό το 10α και 10β με ξετρέλανε!

Crazy Tourists on 7 Δεκεμβρίου 2007 στις 4:46 μ.μ. είπε...

Να υποθέσω ότι δικαιούμαι και εγώ TOP10, ε??? Εγώ θα το γράψω κι ας μην δικαιούμαι...Άλλωστε διαφέρουν "ελαφρώς" οι προτιμήσεις μου από το έτερο ήμισυ!

Πάμε ανάποδα...

No10. Public Enemy - Night of the Living Baseheads (Γιατί με εκφράζει απόλυτα)
No9. Β. Παπακωνσταντίνου - Για τον Παράδεισο (Γιατί μου φέρνει ωραίες αναμνήσεις...)
No8. Run DMC & Aerosmith - Walk this Way (Γιατί όλοι κατα βάθος καρεκλάδες είσαστε)
No7. N. Άσιμος - Μπαγάσας (Ομοίως με No9)
Νο6. Στίχοιμα - Στίχοιμα (Γιατί εμας δε μας το μαθε το MAD το Hip Hop)
Νο5. Beastie Boys - Sabotage (Να βάλω κι ένα εμπορικό!)
No4. Active Member - Φυσάει Κόντρα (Γιατί είναι το τελευταίο μεγάλο τραγούδι που είπαν οι 2 τους)
No3. GrandMaster Flash - The Adventures on the Wheels of Steel (Γιατί είναι ο καλύτερος)
No2. Active Member - Μύθοι του Βάλτου (Οποιοδήποτε τραγούδι από τον καλύτερο Ελληνικό Hip Hop δίσκο)
No1. Public Enemy - Fight the Power (ή Οποιδήποτε τραγούδι από το Fear of a Black Planet, τον καλύτερο Αγγλόφωνο Hip Hop δίσκο)

Ωραίο ήταν τελικά!...Το φχαριστήθηκα! Ένα ευχάριστο διάλειμμα στη δουλειά!Καλό απόγευμα!

CrazyTourist1

Natassa on 7 Δεκεμβρίου 2007 στις 5:10 μ.μ. είπε...

@ crazy 1
μήπως πήγες στο ματς με την austria?
merci για την λίστα:)

moukelis on 7 Δεκεμβρίου 2007 στις 5:24 μ.μ. είπε...

Έκανα κι εγώ!
Δεν τα έχω βάλει κατά σειρά προτίμησης,αλλά είναι δέκα από τα πολύ αγαπημένα μου:
1.Φοίβος Δεληβοριάς:Ερωτικό για δυο αγγέλους
2.Alanis Morissette:Uninvited
3.Muse:Falling away with you
4.Γιάννης Κότσιρας:Καινούρια αρχή
5.Dido:Here with me
6.The Verve:Bittersweet symphony
7.Ελευθερία Αρβανιτάκη:Με το ίδιο μακό
8.Πυξ-Λαξ:Είναι ωραία η θάλασσα
9.Placebo:Dark globe
10.Pink Floyd:Wish you were here
Ελπίζω να σου αρέσουν! :@)

Crazy Tourists on 7 Δεκεμβρίου 2007 στις 5:44 μ.μ. είπε...

Μη μου το θυμίζεις...Δεν πήγα!Έλειπε το αφεντικό οπότε κάποιος έπρεπε να μείνει πίσω...Και έμεινα!Δεν πειράζει, πήγαμε Σουηδία αυτό το γύρο, στον επόμενο γύρο την άνοιξη θα πάμε κάπου αλλού!

Natassa on 7 Δεκεμβρίου 2007 στις 6:00 μ.μ. είπε...

moukelis σ' ευχαριστώ πολύ!

crazy1 κρίμα που δεν πήγες :(
δεν είδα το βραδυ το ματς γιατί μετά το Παναθηναικός Ρεαλ ξεράθηκα αλλά το πρωί σηκώθηκα νωρίς και πάντα όταν ξυπνάω νωρίς βλέπω αθλητικά στην ΝΕΤ από της 7 παρα 10 μέχρι και είκοσι στον Λυριτζή Οικονόμου, από την χαρά που έκανα με τις φάσεις που έβλεπα ξύπνησα τον γιό μου :-) ο οποίος σημειωτέον δεν ξυπνάει ούτε με βόμβες!

Crazy Tourists on 7 Δεκεμβρίου 2007 στις 6:04 μ.μ. είπε...

Ήταν από τις λίγες φορές που ενώ ήξερα το αποτέλεσμα έκατσα και το είδα το παιχνίδι...και πανηγύρισα και στο γκολ!Αντε να δούμε με τη Μπορντό τώρα!

Crazy Tourists on 7 Δεκεμβρίου 2007 στις 6:23 μ.μ. είπε...

Εδώ πανηγύρισα εγώ καλέ!! Ήξερα ότι ο τρελοτουρίστας μου θα ήταν πολύ χαρούμενος (λίγο πριν τον είχα πάρει τηλέφωνο και ήταν πεσμένος) και ενθουσιάστηκα!! Ταράχτηκε και ο γάτος!!

moukelis (σωστά τονισμένο!!) το "με το ίδιο μακό μου αρέσει κι εμένα πολύ!!!

Είναι προφανές ότι από τις επιλογές του τρελοτουρίστα έχω μαύρα μεσάνυχτα!! Μόνο τρία ξέρω, φυσικά Παπακωνσταντίνου και Άσιμο και.....το Φυσάει Κόντρα!! Ναι γλυκέ μου!! Το θυμάμαι!! Δεν είναι κακό!!

CrazyTourist2

Natassa on 7 Δεκεμβρίου 2007 στις 6:50 μ.μ. είπε...

@crazy2
αγαπητή μου η θέση μου, δεν μου επιτρέπει να σχολιάσω, αλλά μέχρι τώρα οφείλω να δηλώσω ενθουσιασμένη με τις λίστες σας!!!

όσο για το αθλητικό κομμάτι να σου πω ότι έχω αρχίσει να ανησυχώ από την συμπεριφορά μου... μέχρι και με την καλή εμφάνιση του Ολυμπιακού στην Μαδρίτη χάρηκα και στεναχορήθηκα που έχασε έτσι .... πω πω πολλά λάθη κάνω ... αυτό το word μ' έχει καταστρέψει :)

moukelis on 7 Δεκεμβρίου 2007 στις 10:56 μ.μ. είπε...

Crazy tourist 2:Είναι πολύ αγαπημένο κομμάτι και στις καλές και στις κακές στιγμές.(το "σωστά τονισμένο" με έκανε να κυλιέμαι στο πάτωμα από τα γέλια)

Σοφία on 8 Δεκεμβρίου 2007 στις 7:18 π.μ. είπε...

Δύσκολη ερώτηση. Μερικά από τα αγαπημένα μου τραγούδια σε τυχαία σειρά:

1. Ameno - Eric Levi
2. Call My Name - Charlotte Church
3. Every Rose Has Its Thorn - Poison
4. The Tide is High - Blondie
5. Calma e Sangue Freddo - Luca Dirisio
6. It Wasn't Me - Shaggy
7. I'm Not Missing You - Stacie Orrico
8. Perdono - Tiziano Ferro
9. Nights in White Satin - Mario Fragoulis
10. Στέλλα - Βασίλης Παπακωνσταντίνου

(Πολύ αμφιβάλλω ότι επιλογές μου θα σε βοηθήσουν χαχα!)

Natassa on 8 Δεκεμβρίου 2007 στις 9:53 π.μ. είπε...

Σοφία ευχαριστώ :)
και ναι βοήθησες!

Ανώνυμος είπε...

αντε και η σειρα μου...
1.U2=ONE
2.PORTER=SURROUND ME WITH YOUR LOVE
3.ANATHEMA=ONE LAST GOODBYE
4.GARBAGE=YOU LOOK SO FINE
5.ANASTASIA=EVERYTHING BURNS
6.ARNO ELIAS=EL CORAZON
7.SEBASTIAN=TELLIER LA RITOURNELLE
8.COLDPLAY=CLOCKS
9.ΠΥΞ ΛΑΞ&STING=TERRE DÓRU(FIELDS OF COLD
10.DIVIDIDOS=SISTERS

Natassa on 8 Δεκεμβρίου 2007 στις 3:21 μ.μ. είπε...

@argentina_hellas
...besitos ;)

Natassa on 8 Δεκεμβρίου 2007 στις 3:23 μ.μ. είπε...

@argentina_hellas
στους U2 φαντάζομαι το One είναι το One love? ή μήπως υπάρχει σκέτο One και εγώ δεν το ξέρω?
αλλά κάτσε θα το ψάξω εγώ γιατί με την διαφορά της ώρας θα πάρω απάντηση αύριο !

Ανώνυμος είπε...

ναι ειναι το one love απλα ξεχασα να το γραψω ολο...βλεπεις η εμπνευση με επιασε στις 6.30 το πρωι εδω...besitos..

Natassa on 8 Δεκεμβρίου 2007 στις 4:58 μ.μ. είπε...

:) :)
μολις κοίταζα τα Blog σου :)
τι όμορφες φωτογραφίες είναι αυτές!
και τα βιτρό υπέροχα! πολύ εντυπωσιακά όλα !

Roadartist on 9 Δεκεμβρίου 2007 στις 1:12 μ.μ. είπε...

καλημέρα........πολυ δυσκολη ερωτηση Νατασσα......κατι τετοιες ερωτησεις με δυσκολευουν απιστευτα....θελει πολυ σκεψη...... :)

KitsosMitsos on 9 Δεκεμβρίου 2007 στις 1:19 μ.μ. είπε...

Καλημέρα Νατάσσα. Όμορφη ιδέα με τα τραγούδια, πράγματι. Το κακό είναι ότι δυσκολεύομαι να διαλέξω πραγματικά. Κάθε ένα από αυτά έχει συνδεθεί με διαφορετικές έντονες στιγμές. Ποια να διαλέξεις και ποια να αφήσεις πίσω;

Natassa on 9 Δεκεμβρίου 2007 στις 1:22 μ.μ. είπε...

@ roadartist
μην το σκέφτεσαι
απλά γράψε τα 10 τραγούδια που σου έρχονται στο μυαλό ως τα πιο ωραία κατά την γνώμη σου. αν αρχίσεις να το πολυσκέφτεσαι μετά είναι πρόβλημα ... κάντο για διασκέδαση ;)
καλημέρα :)

Natassa on 9 Δεκεμβρίου 2007 στις 1:24 μ.μ. είπε...

@ kitsomitsos
καλημέρα αγαπητέ μου
ότι σου κατέβει χωρίς περίσσια σκέψη,
απλά θυμήσου τα τραγούδια που σε κάνουν να νοιώθεις ευχάριστα.

Ανώνυμος είπε...

natassa!!!χαιρομαι που σου αρεσαν τα βιτρω οντως ειναι υπεροχα εγω τα ειδα ολα και φυσικα λεμε για καλλιτεχνια......besitos..

Roadartist on 9 Δεκεμβρίου 2007 στις 11:09 μ.μ. είπε...

Τραγούδια ετσι οχι μελωδίες.. γιατί απο μελωδίες αλλο τιποτα..
Λοιπον στην τυχη, χωρις σειρα προτεραιοτητας και χωρις σκεψη:

1) λευκο μου γιασεμι (Ε.Πασπαλα)
2) with or without you (U2)
3) Freedom (g. micheal)
4) damolto lontano (e. vianello)
5) Xωρίς φρένα (Αρβανιτάκη)
6) Hey you (Pink Floid)
7) Imagine (beatles)
8) Foolish games (jewel)
9) Να μ'αγαπας (Π.Σιδηροπουλος)
10) Imagine me and you (turtle)

Natassa on 9 Δεκεμβρίου 2007 στις 11:59 μ.μ. είπε...

merci Roadartist :)

geia sou Damian:)

Ανώνυμος είπε...

Εγώ ακόμα σκέφτομαι....!

Αχ, Νατάσσα, δεν μπορώ... Παίζει ο Ολυμπιακός και έχω άγχος!

Natassa on 11 Δεκεμβρίου 2007 στις 11:13 μ.μ. είπε...

@πεννυ
εγώ πάντως σας υποστηρίζω και χαίρομαι για την εξέλιξη!!! (μόλις μπήκε το δεύτερο!!!!!!!)

Natassa on 11 Δεκεμβρίου 2007 στις 11:17 μ.μ. είπε...

και τρίτο Πέννυ!!!

Ανώνυμος είπε...

Το «Περαία μου, Περαία μου», πιάνεται στη λίστα???

ΧΕ ΧΕ ΧΕ!!!

Μέχρι και το «καλός» μου μου έστειλε μήνυμα!

ΓΙΟΥΠΙΙΙΙ! (για τον Ολυμπιακό, βέβαια!)

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
witchofdaffodils on 12 Δεκεμβρίου 2007 στις 9:14 π.μ. είπε...

καλημέρα :)
ε, τα δικά μου τα ξέρετε ήδη και τα έχετε ακούσει κιόλας!

ΥΓ μια ανταπόκριση για την αποτελεσματικότητα σκευάσματος, μου τη χρωστάτε :)

Roadartist on 12 Δεκεμβρίου 2007 στις 12:34 μ.μ. είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Roadartist on 12 Δεκεμβρίου 2007 στις 12:38 μ.μ. είπε...

καλημέρα και απο εδώ νατάσσα!!

kiki on 12 Δεκεμβρίου 2007 στις 11:56 μ.μ. είπε...

1. Το δίχτυ Μπίνης
2. Με το ίδιο μακώ Αρβανιτάκη
3. Καράβι μικρό Πλιάτσικας
4. Τι δεν έμαθε ο Θεός Πλιάτσικας
5. Μαζί σου Παπαριζου
6. Το εισητήριο Τσαλιγοπούλου
7. Ποιος έχει λόγο στην αγάπη Πλιάτσικας
8. Το τσιγάρο Κότσιρας
9. Aquamarine Heather Nova
10. Oblivion Astor Piazzola

Άσχετη σειρά και πολλά πολλά άλλα...Θενκς, ξέρεις εσύ γιατί...σμακ

Natassa on 13 Δεκεμβρίου 2007 στις 7:24 π.μ. είπε...

merci dear

elie on 13 Δεκεμβρίου 2007 στις 11:21 π.μ. είπε...

Πολύ ωραία η ιδέα σου για δωράκι!
Δυστυχώς λίστα δεν θα δώσω, είμαι τόσο αναποφάσιστη σ' αυτά τα θέματα... Η ιδέα ότι θα πρέπει να διαλέξω από πολλά εξίσου αγαπημένα και ότι κάποια δεν θα μου έρθουν στο μυαλό ή θα μου έρθουν καθυστερημένα με αποτρέπει από τη δημιουργία οποιασδήποτε λίστας (εκτός από του σούπερ μάρκετ!).
Φιλιά.