ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΣΤΗΝ ΖΩΗ.

Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2007

Έρχονται Xριστούγεννα...

Δεν ξέρω πως μου ήρθε αυτό, δεν ταιριάζει με τον καιρό, είναι ακόμα αρχές Νοέμβρη, ούτε καν η Coca cola δεν έχει ξεκινήσει τις χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις και όμως εγώ σκέφτομαι τα Χριστούγεννα, πως θα στολίσω το σπίτι, πως θα στολίσω τον κέδρο που έχουμε έξω από το σπίτι, τι δώρα θα αγοράσω, να κάνω και ένα kids party ... να το ! αυτό είναι, είμαι μια μαμά ενός παιδιού 31 μηνών που καταλαβαίνει, περιμένει και παραγγέλνει δωράκια. Που θέλει και αυτός party γιατί γιορτάζει τότε και θέλει και τούρτα και να έχει πάνω τον Λε (αυτό είναι μια μεγάλη ιστορία που νομίζω ότι κάθε μαμά έχει πολλές τέτοιες να διηγηθεί :)) και που εμένα μ αρέσει να κάνω τα πάντα γι αυτόν και έτσι παρακαλώ μπήκα στο τριπ των Χριστουγέννων χωρίς να το καταλάβω και μ' αρέσει πολύ, ίσως το χρειαζόμουνα κιόλας, είχα άλλωστε για πολλά χρόνια ισοπεδώσει την συγκεκριμένη γιορτή, δούλευα πολύ, είχα ξεπεράσει την ηλικία που περίμενα καλές χέρες από συγγενείς και δώρα και είχα φτάσει αρχικά σε ένα στάδιο που τα Χριστούγεννα για μένα ήταν κούραση, πολύ κούραση, ξενύχτι ποτά και χαρτιά ... όχι, παρακαλώ, μην φανταστείτε τζόγο, απλά ο συνδυασμός των ημερών, και σε επόμενο στάδιο ήταν σκέτο κούραση ούτε ξενύχτι ούτε ποτά ούτε χαρτιά και έπειτα να μαι εδώ να κάθομαι να μονολογώ για την επιθυμία μου να έρθουν Χριστούγεννα για να τα γιορτάσουμε στο σπίτι μας και ίσως θα ήθελα να πάρω και τον μικρό και να πάμε στην εκκλησία την ημέρα των Χριστουγέννων (ούτε λόγος να ρθει και ο μπαμπάς μαζί) έχω χρόνια να πάω στην εκκλησία ανήμερα Χριστούγεννα, θυμάμαι την τελευταία φορά πόσο μου άρεσε ... φέτος λοιπόν θα φτιάξω και κουραμπιέδες να μυρίσει το σπίτι, θα βγάλω και όλα αυτά που μαζεύω κατά καιρούς από κεριά μέχρι χρ. τραπεζομάντιλα και θα τα στολίσω και θα πάρω και δώρα για όλους μου τους φίλους που θα τα προσέξω και δεν θα είναι στα τυφλά, θα στείλω και κάρτες ... Θέλω να έρθουν τα Χριστούγεννα!!!

26 σχόλια:

kiki on 2 Νοεμβρίου 2007 στις 6:59 μ.μ. είπε...

Τζουτζουκα μουυυυυυυυυυυυυυυυυ νοστάλγησες Χριστούγεννα; Ωχου το μωρε! Δίπλα είναι το ξέρεις; Φτάσανε! Αχ θα μπαίνω να βλέπω το ρολογάκι σου με την αντίστροφη μέτρηση και να περιμένουμε μαζί...Κι εμένα μ' αρέσουν τα Χριστούγεννα....σμακ!

Natassa on 2 Νοεμβρίου 2007 στις 7:08 μ.μ. είπε...

τώρα πια αρέσουν και σε μένα :)
σου αφιερώνω το τραγούδι!

Ανώνυμος είπε...

ωραιο το τραγουδι αλλα εδω εγω πιζω στη ζεστη που να ερθει και ο δεκεμβριος ολοι θα πανε παραλια...ευτυχως γιορτες θα ερθω ελλαδα...

Natassa on 2 Νοεμβρίου 2007 στις 10:31 μ.μ. είπε...

και εδώ για την εποχή κάνει πολύ ζέστη , το μεσημέρι έκανε 28 βαθμούς.. παρ όλα αυτά θέλω Χριστούγεννα και ας είναι και αυστραλιανά ή ... χμ χμ Αργεντίνικα!

moukelis on 3 Νοεμβρίου 2007 στις 12:50 π.μ. είπε...

Α,θα βάλω κι εγώ έναν τέτοιο μετρητή,τώρα με έπιασε κι εμενα νοσταλγία...Άντε άντε να βλέπω στολίδια να βγαίνουν από τις κούτες!

Σοφία on 3 Νοεμβρίου 2007 στις 1:13 π.μ. είπε...

Όταν ακούω για Χριστούγεννα πριν (τουλάχιστον) τα μέσα Νοεμβρίου, βγάζω σπυράκια!!!!!!!!

Πάω να πάρω ένα Zirtek μήπως προλάβω τη φαγούρα χαχα ;-)

νατασσΆκι on 3 Νοεμβρίου 2007 στις 9:11 π.μ. είπε...

Αχ, νατάσσα μου! Γιατί μου το έκανες αυτό;;;
Είναι το δεύτερο blog από τα αγαπημένα μου που μιλάει για Χριστούγεννα από τώρα!
Κι εμένα μ' αρέσουν, αλλά όχι από τώρα βρε παιδιά - δεν θα τα αντέξω δυο μήνες συνέχεια! :)))
Αργότερα, αργότερα!!!!!! ;)))))

Φιλιά πολλά, και πιο πολλά στο μικρούλι σου !
Καλό Σαββατοκύριακο :))

Natassa on 4 Νοεμβρίου 2007 στις 8:45 π.μ. είπε...

@σοφία και νατασσάκι
καλέ πως μου την πέσατε έτσι :)
εχω και γω χαρά που θά ρθουν τα Χριστούγεννα, έχω ήδη αρχίσει ήδη να παραγγέλνω σιντακια για τους φίλους διότι θέλει και καιρό μέχρι να ρθουν, σχεδιάζω παιδικό πάρτυ και έχω τόσο μεγάλη χαρά, για πρώτη φορά που είμαι σχεδόν βέβαιη ότι δεν το καταλάβατε, διότι μέχρι πέρυσι τα Χριστούγεννα δεν ήταν τίποτα για μένα, πως έγινε ξαφνικά?? και σημαίνουν κάτι? μ αρέσει που ο γιος μου καταλαβαίνει που ξέρει οτι γιορτάζει που θέλει κι αυτός πάρτυ που μου παραγγέλνει μανιωδως δωράκια κλπ κλπ, νομίζω ότι καθεμία στην θέση μου θα είχε την ίδια χαρά !

νατασσΆκι on 4 Νοεμβρίου 2007 στις 8:51 π.μ. είπε...

Νατάσσα μου
χαίρομαι με τη χαρά σου - πολύ ωραία γιορτή τα Χριστούγεννα, και όλοι τα αγαπάμε, κι εμένα μου αρέσει να στολίζω το σπίτι και να φτιάχνω δώρα και γιορτάζει και ο γιος μου μέσα στις αργίες και θα κάνουμε πάρτι, και όλα τα χαρούμενα χρώματα και οι μυρωδιές...

Μα από τώρα;;;
Αυτό, ξέρεις είναι που δεν μπορώ - που ήδη έχουν στολίσει βιτρίνες, εδώ!

Θέλω να τα απολαμβάνω, μα στην ώρα τους - αλλιώς χάνουν τη λάμψη τα στολίδια, τα βαριέσαι !

Καλημέρα !
Καλή εβδομάδα :)))))

Natassa on 4 Νοεμβρίου 2007 στις 9:05 π.μ. είπε...

Oh! kalimera dear !
εδώ ούτε βιτρίνες έχει ούτε τίποτα, ούτε καν διαφήμιση η coca cola, μόνο ζέστη και ζέστη και ζέστη, εγώ θέλω και λίγο χειμώνα, κουράστηκα dear είναι πάνω από 11 μήνες που είναι έτσι ... :) χθες βράδυ βγήκαμε και εγώ φορούσα πέδιλα και κοντομάνικο ...
κάτι μας λείπει ε? :)
ε ας το επιθυμήσουμε με τα στολίδια του :)
καλημέρα και καλή Κυριακή !
φιλιά στο γλυκάκι σου :)

νατασσΆκι on 4 Νοεμβρίου 2007 στις 9:08 π.μ. είπε...

έχεις δίκιο - αυτή η ζέστη συνέχεια, είναι ανυπόφορη1 Αφού κι εγώ που την αγαπάω, τη βαρέθηκα!
:)))

Roadartist on 4 Νοεμβρίου 2007 στις 10:37 π.μ. είπε...

αααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα...........τόσο κοντά είναι τα Χριστούγεννα??... Εντάξει ωραία είναι..αλλά με πιάνει τρελή μελανχολία! Να δω αν θα την γλυτώσω εφέτος!!

KitsosMitsos on 4 Νοεμβρίου 2007 στις 12:19 μ.μ. είπε...

Άντε να μπούμε σε κλίμα! Δε βοηθά και ο καιρός καθόλου. Πάντως κάποιες βιτρίνες στολίζονται σιγά-σιγά.

Ανώνυμος είπε...

Θα σε λατρέψει ο γιος μου...σήμερα του έβαλα πουλόβερ το πρωί και τα χειμeρινά μποτάκια και του είπα πως ήρθε πια ο χειμώνας(δεν βάλαμε τα σπορτέξ). Και η απάντηση του ήταν : Ναι μπαμπά...και θα έρθει ο Αγιος Βασίλης και θα μου φέρει δώρα ε;;; :)

Natassa on 5 Νοεμβρίου 2007 στις 4:35 μ.μ. είπε...

@ manos s.
επιτέλους κάποιος που καταλαβαίνει τους λόγους :))
...τα ίδια έλεγα και ΄γω σήμερα περί χειμώνα :)

Ανώνυμος είπε...

Και εγώ τα λατρεύω τα Χριστούγεννα! Εφέτος λέω να ντύσω και τον σκύλο (Τέρι) Αϊ-Βασίλη! Εάν τα καταφέρω, θα σας τον βγάλω και φωτό!

Και πολύ χαίρομαι που έχεις και εσύ αυτή τη διάθεση! Όλο το ζουμί είναι η προετοιμασία, όπως στα ταξίδια. Το ψάξιμο, ο προγραμματισμός, τα στολίδια...

Τα αναμένω με αγωνία, μολονότι μάλλον θα δουλεύω ανήμερα! Καλά να είμαστε, να τα χαρούμε!

Crazy Tourists on 5 Νοεμβρίου 2007 στις 10:20 μ.μ. είπε...

Ένα ΣΚ λείψαμε και ήρθαν τα χριστούγεννα...Πάντως σήμερα είδαμε και τις πρώτες βιτρίνες. Είναι νωρίς ακόμα καλέ...Ας περιμένουμε λίγο!Χτές ήμασταν στην πλαζ ακόμα (με κασκόλ βέβαια, αλλά ήμασταν!)
CrazyTourist1

Juanita La Quejica on 6 Νοεμβρίου 2007 στις 3:24 μ.μ. είπε...

Το post σου μυρίζει κανέλα και γαρύφαλλο, μπηγμένα σε πορτοκάλι, ακουμπισμένα δίπλα στο τζάκι, για να αφήνουν μια όμορφη ευωδιά!
Ήταν ό,τι χρειαζόμουν, αυτή η αίσθηση της γλυκιάς προσμονής γιορτών συνδεδεμένων με όμορφες αναμνήσεις από τα παιδικά χρόνια, με την εποχή της αθωώτητας.

Natassa on 6 Νοεμβρίου 2007 στις 4:15 μ.μ. είπε...

@juanita
ακριβώς αυτό juanita, ακριβώς αυτό :)

@crazy1
αγαπητέ Crazy διαπιστώνω ότι το μακρύ καλοκαίρι που είχαμε σας έχει συνεπάρει όλους, όμως πιστέψτε με τα χριστούγεννα είναι στην πόρτα μας :)

@penny
έτσι ακριβώς όπως τα ταξίδια, σκέφτομαι να κάνω και ένα ζέσταμα με κουραμπιέδες!

KitsosMitsos on 6 Νοεμβρίου 2007 στις 9:43 μ.μ. είπε...

Από σήμερα όμως και επισήμως - ελέω καιρού - καλό χειμώνα!

Crazy Tourists on 7 Νοεμβρίου 2007 στις 3:25 μ.μ. είπε...

Πες τα Ντάσσα μου!! Κοντεύουν τα Χριστούγεννα!! Κι εγώ ανυπομονώ!! Έχουμε και εκδρομούλα φέτος!! Χιχι!!

CrazyTourist2

Ανώνυμος είπε...

CrazyTourists, στην πλαζ φορούσατε κασκόλ μεν, μαγιό δε??? χε Χε

Natassa on 8 Νοεμβρίου 2007 στις 9:15 π.μ. είπε...

@ Kitsomitsos
αν το πάρεις έτσι, και σε μας επισήμως σήμερα... τι είναι και αυτό πάλι, 10 βαθμούς κάτω από χθες!

@crazy2
και για που με το καλό? :)

@penny
είδες Πέννυ o crazy1 έβαλε και κασκολ αλλά Χριστούγεννα δεν θέλει!

Penelope on 8 Νοεμβρίου 2007 στις 3:19 μ.μ. είπε...

Εδώ στην Αλβιώνα ακα Αγγλία ξεκίνησαμε τις προετοιμασίες από το Σεπτέμβριο! για να ξέρεις τι χάνεις

Natassa on 8 Νοεμβρίου 2007 στις 8:44 μ.μ. είπε...

@ penelope
είπαμε τώρα να επιθυμήσουμε Χριστούγεννα από τον Νοέμβριο όχι όμως και απο τον Σεπτέμβριο ;)
καλώς ήλθες!

Penelope on 8 Νοεμβρίου 2007 στις 10:41 μ.μ. είπε...

Υπάρχει μάλιστα ένα μαγαζί εδώ στη suburbia που μένω που πουλάει χριστουγεννιάτικα μπιχλιμπίδια όλο το χρόνο και το όνομα του μαγαζιού τι άλλο "25th December"! Αυτά και άλλα πολλά απο την Οld Albion/Αγγλια.