ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΣΤΗΝ ΖΩΗ.

Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2007

Kρήτη. Από την Σητεία στην Ελούντα.

Πάντα είχα μια απορία, γιατί όλος ο κόσμος παίρνει άδεια το καλοκαίρι και ιδίως τον Ιούλιο και τον Αύγουστο. Χθές κάναμε μία βόλτα από την Σητεία μέχρι την Ελούντα. Κατά την διάρκεια της διαδρομής η θάλασσα ήταν τόσο ήρεμη που φάνταζε σαν λίμνη, ο καιρός τέλειος, 27 βαθμοί, μπορούσες μα μείνεις στον ήλιο χωρίς τις υστερίες με τα καπέλα τα αντηλιακά και το χρονόμετρο, κόσμος τόσος όσος πρέπει για να βρεις ένα από τα καλύτερα τραπέζια στο εστιατόριο, να βρεις πάρκινγκ εύκολα, να κάνεις μπάνιο στην καλύτερη παραλία χωρίς να κινδυνεύεις την στιγμή που σε μισοπαίρνει ο ύπνος να φας το μπαλάκι στο δόξα πατρί.... Και να μην μιλήσουμε για τις τιμές, που κατά πάσα πιθανότητα θα έχετε την ευκαιρία να μείνετε σε υπέροχα ξενοδοχεία σε τιμές που πληρώνει κάποιος τον Αύγουστο σε ξενοδοχείο 3 αστέρων ...και αν ... Αλλά ας αφήσουμε όοοολα τα παραπάνω και απλά να σας πω ότι η Κρήτη τον Απρίλιο τον Μάιο και τον Οκτώβριο είναι πανέμορφη, άπαιχτη, ασυναγώνιστη. Λυπούμαι που ο κόσμος που επισκέπτεται τον τόπο μου, που κατά κανόνα τον συμπαθεί έως και τον λατρεύει, χάνει αυτή την ομορφιά, της άνοιξης και του Οκτώβρη. Κατά την προσωπική μου γνώμη μ αρέσει ακόμα περισσότερο τον Οκτώβρη γιατί απλά είναι καλοκαίρι ακόμα. Απολαύστε λίγο από την διαδρομή. Αφήνοντας την Σητεία Η θέα από την Μυρσίνη ανατολικά προς τον Κάστελα Η θέα από την Μυρσίνη δυτικά προς το Μόχλος και το Μιραμπέλλο... Η Παναγία στην Μυρσίνη και από την Μυρσίνη μέχρι το Ίστρον συνεχίζεται...(και αυτό...)

24 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η Κρήτη πάντα είναι όμορφη :)

Natassa on 8 Οκτωβρίου 2007 στις 7:53 μ.μ. είπε...

ευχαριστώ :)
αν ήσουν τις τελευταίες μέρες εδώ θα είχε πάρει η κάμερα σου φωτιά!

Ανώνυμος είπε...

Αχ... ομορφιές...!

kiki on 8 Οκτωβρίου 2007 στις 9:33 μ.μ. είπε...

Νατασσούλι μου ο κόσμος πάει διακοπές καλοκαίρι γιατί δεν έχουν σχολείο τα παιδιά τους (ως επί το πλείστον).
Πρέπει να ξαναέρθω στην Κρήτη...

Natassa on 8 Οκτωβρίου 2007 στις 9:33 μ.μ. είπε...

έχει και συνέχεια ...

Natassa on 8 Οκτωβρίου 2007 στις 9:35 μ.μ. είπε...

@oneiromageiremata
Kiki den einai olos o kosmos me paidia sto sxoleio... kai NAI na ksanartheis opote theleis!

haridimos on 8 Οκτωβρίου 2007 στις 9:38 μ.μ. είπε...

ο κόσμος πάει κατά βάση διακοπές τον Αύγουστο γιατί τότε μπορεί να πάρει άδεια.
Το νησί είναι πάντα όμορφο και ο χειμώνας συνήθως περνάει ξυστά...
Θυμάμαι τα μπάνια που έκανα σαν φαντάρος στη Ζήρο - ακόμα και της Αγίας Αικατερίνης που είναι η προστάτιδα της Σητείας άνετα πήγαινες για μπάνιο.

Natassa on 8 Οκτωβρίου 2007 στις 9:48 μ.μ. είπε...

@haridimos
Kατι μου λέει ότι εξάντλησες την θητεία σου χωρίς βύσμα:) -του άντρα μου η δουλειά είναι στην Ζήρο, μπορεί και να τον έχεις δει...λέει "αν έχεις δει κάτι τρελούς τον χειμώνα που κλαδεύανε αμπέλια"
σου αφιερώνω ένα ποστ
http://natassastravels.blogspot.com/2007/07/blog-post_14.html

υ.γ. να ξερες πόσο κόσμο γνωρίζω που μπορεί να πάρει άδεια το φθινόπωρο χωρίς παιδιά και λοιπές υποχρεώσεις και όμως σκοτώνονται για τον Αυγουστο .

Ανώνυμος είπε...

Μετά την Μυρσίνι είναι η Τουρλωτή!!! ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ!!! Τράβα στην πρώτη ευκαιρία για καμμια τσικουδιά!!!

Σοφία on 9 Οκτωβρίου 2007 στις 1:04 π.μ. είπε...

Προσωπικά παίρνω άδεια Ιούλιο-Αύγουστο από επιλογή γιατί θέλω θερμοκρασίες τουλάχιστον 30C για να καταλάβω καλοκαίρι. Αποφεύγω βέβαια τα πολύ τουριστικά μέρη όσο μπορώ, αλλά προτιμώ χαμό και ζέστη, παρά ησυχία και να χρειάζομαι ζακετούλα τα βράδια.

Οι φωτογραφίες πάρα πολύ όμορφες :-)

Natassa on 9 Οκτωβρίου 2007 στις 8:15 π.μ. είπε...

@manos
αχ Μάνο και μου χάλασες την έκπληξη... εννοείται ότι εβγαλα και μία Τουρλωτή με σκοπό να σας την αφιερώσω;)
αλλά λόγω μωρού δεν ήξερα πόσο συχνά μπαίνετε στα blogs. Με πρώτη ευκαιρία μια πανοραμική Τουρλωτή όλη δική σας :)
υ.γ. πως είναι το μωράκι? από ξενύχτια?

@Σοφία
πάντως, εδώ, ζακετα το βράδυ δεν χρειάζεσαι, οι διαφορές θερμοκρασίας μέρα - νύχτα δεν είναι τεράστιες, το Σάββατο όταν γυρίζαμε στο σπίτι κατά τις 1:00 ήταν 24 βαθμοί, δεν είναι κακά.

νατασσΆκι on 9 Οκτωβρίου 2007 στις 8:24 π.μ. είπε...

Ευχαριστώ, νατάσσα μου, για τις φωτογραφίες - δεν κατάφερα να έρθω φέτος - και το ξέρεις ότι σε ζηλεύω...
:)))))

[να απαντήσω στην απορία σου, ως αρμόδια: ο πολύς κόσμος παίρνει άδεια τους καλοκαιρινούς μήνες, γιατί έχει παιδιά που πάνε σχολείο τον υπόλοιπο χρόνο..]

Καλημέρα, φιλιά στο μπομπιράκι σου!
(και περιμένω τη φωτογραφία του χωριού μου, εννοείται! ;) )

Natassa on 9 Οκτωβρίου 2007 στις 8:45 π.μ. είπε...

@natassaki
καλημέρα και σε σένα :)
...μπα υπάρχει πάρα πολύς κόσμος που εγώ προσωπικά νομίζω ότι απλά παρασύρεται στις διακοπές του Αυγούστου, φυσικά και υπάρχει η κατηγορία που είσαι εσύ και σε 2-3 χρόνια θα μπω και εγώ, αλλά υπάρχει επίσης και πολύς κόσμος που δίνει μάχες να πάρει άδεια τον Αυγουστο και μετά να επιστρέψει και να γκρινιάζει ότι όλα ήταν ακριβά, είχε πολύ κόσμο και διάφορα αλλα τέτοια... δεν τα λέω έτσι, βλέπω πολλούς γνωστούς μου που έχουν ευκαιρία να πάρουν άλλη εποχή άδεια και δεν έχουν παιδιά και σχολεία κλπ και όμως ...

witchofdaffodils on 9 Οκτωβρίου 2007 στις 4:46 μ.μ. είπε...

είναι πολύ πολύ όμορφες! Ποιος θα αμφισβητούσε την ομορφιά της Κρήτης κόρη μινωίτισσα;)

Η αλήθεια είναι ότι όλη η Ελλάδα είναι ωραιότερη αυτή την εποχή.
Όμως τι να τα κάνουμε τα τέκνα και το σχολείο τους dear? άσε που οι περισσότερες εταιρίες κλείνουν τον Αυγουστο..

ηθικον δίδαγμα: τυχεροί οι ελεύθεροι :)

Natassa on 9 Οκτωβρίου 2007 στις 5:10 μ.μ. είπε...

@ Witch
μεγάλη αλήθεια το ηθικόν δίδαγμα
καμιά φορά σκέφτομαι -ειδικά για ότι αφορά την θέα από προς το Μόχλος- να μπορούσα να δείξω στην φώτο μόνο την μισή ομορφιά ...

Ανώνυμος είπε...

Περιμένω την φώτο από το χωριό μου...έχω και απο πρόπερσι τέτοια εποχή να πάω (καζάνια). Σόρρυ που σου χάλασα την έκπληξη!!!

Υγ Αν μπορούσα να επιλέξω εποχή διακοπών, θα προτιμούσα τον Σεπτέμβρη...προς το τέλος!!!

witchofdaffodils on 10 Οκτωβρίου 2007 στις 11:01 π.μ. είπε...

ξαναήρθα, μας ξεμυαλίσατε αγαπητή :))

Natassa on 10 Οκτωβρίου 2007 στις 1:21 μ.μ. είπε...

ευχαριστώ πολύ αγαπητή μου, αλλά επειδή δεν βλέπω κανένα ταξίδι στον ορίζοντα, κάτι μου λέει ότι θα βγάλουμε τον χειμώνα με Κρήτη και μερικές αναλαμπές Γαλλίας, Μαγιόρκας και που και καμία Κυκλάδα (που έχω φυλάξει για τις δύσκολες μέρες ...ααα έχω και ένα κρυφό χαρτί αλλά δεν το λέω...)

KitsosMitsos on 10 Οκτωβρίου 2007 στις 2:40 μ.μ. είπε...

Πανέμορφη η Κρήτη όντως. Πολλά τοπία, εναλλασσόμενα, διαφορετικά. Αξίζει να τη γυρίσει κανείς.
Όσο για τις διακοπές τον Αύγουστο είμαι από τους τυχερούς-άτυχους που η εταιρία του κλείνει Αύγουστο και μόνο.
Τυχερός γιατί μπορώ να προγραμματίσω από πολύ νωρίς ό,τι θέλω να κάνω, άτυχος γιατί δεν περισσεύει επιπλέον άδεια για άλλες εποχές - πλην Χριστουγέννων-Πρωτοχρονιάς.

Crazy Tourists on 10 Οκτωβρίου 2007 στις 4:23 μ.μ. είπε...

Ωραία βόλτα!!
Στην Ελούντα είχα πάει μια φορά πριν από πολλά χρόνια και είχα εντυπωσιαστεί από την καθαριότητα! Δεν είχα ξαναδεί ποτέ παραλία τόσο καθαρή!! Ούτε ένα αποτσίγαρο!!
Άνοιξη έχω έρθει στο νησί, μια φορά, και ήταν πανέμορφο!!
Φθινόπωρο και χειμώνα δεν έχει τύχει να έρθω.. Θα το επιδιώξω πάντως!!!

CrazyTourist2

Natassa on 11 Οκτωβρίου 2007 στις 2:54 μ.μ. είπε...

@kitsomitsos
και τυχερός και άτυχος :)

@crazy2
αυτό ακριβώς θέλω να σχολιάσω στο επόμενο ποστ που θα βάλω και τις φώτο απο την Ελούντα.

haridimos on 16 Οκτωβρίου 2007 στις 10:18 μ.μ. είπε...

Ναι στη Ζήρο έβγαλα όλη τη θητεία μου ως ΜΡΕΔ (Μηχανικός Ραντάρ ΕΔάφους)... Επειδή ήταν ... βυσματική μετάθεση και στόχος πολλών, όταν πήγα ως νέωψ ήμουν ο 4ος ΜΡΕΔ της μονάδας -έπρεπε να έχει τουλάχιστον 3 για να εναλάσσονται σε 8ωρες βάρδιες- μόνο που ο 3ος έφυγε την άλλη μέρα με μετάθεση (αφού ήρθα εγώ) και οι άλλοι 2 μετά από 1,5 μήνα απολύθηκαν... Έτσι έβγαλα 15 μήνες κάνοντας συνεχόμενες 24ωρες βάρδιες... Φεύγοντας δεν έριξα πέτρα πίσω μου πάντως... Μετά από 8 χρόνια πέρασα από εκεί (μέχρι Ζήρο) με τη γυναίκα μου.

haridimos on 16 Οκτωβρίου 2007 στις 10:22 μ.μ. είπε...

Τι μου θύμησες τώρα...
Ήμουν στρατιωτική φρουρά στο εκλογικό τμήμα Ξηροκάμπου το 1993 τον Οκτώβρη...
Ο παπάς που είχε το χωριό μας είχε κάνει ένα τραπέζι με ψάρια την παραμονή, και ανήμερα των εκλογών ο πρόεδρος της κοινότητας ήθελε να μας περιποιηθεί αλλά ο δικαστικός δε μας άφηνε να πίνουμε τις μπύρες που έφερε :-)

Ανώνυμος είπε...

Θα ταξιδέψω 26 Νοεμβρίου με 2 Δεκεμβρίου στην Κρήτη και θέλω να πάω προς Σητεία-Αγ.Νικόλαο-Ιεράπετρα και θέλω να ρωτήσω κάποιον που να έχει μείνει ή να μένει προς τα κει,πια είναι η καλύτερη πόλη από αυτές για να τη χρησιμοποιήσω ως βάση.Βασικά δυσκολεύομαι να βρω ανοιχτά ξενοδοχεία μέσω internet...και δυστυχώς πρέπει να κλείσω απο πριν τη διαμονή μου.Έχετε καμία ιδέα???