ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΣΤΗΝ ΖΩΗ.

Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2007

Μια πόλη ψάχνει απεγνωσμένα να βρει το καινούριο της πρόσωπο.

Αν και σκοπός μου ήταν να φτιάξω ένα ποστ για την Αθήνα και πως εγώ την βλέπω ως επισκέπτης, προέκυψε ένα σ/κ στο Ηράκλειο. Στο Ηράκλειο γίνεται μια πολύ σοβαρή προσπάθεια να αλλάξει η πόλη προς το πιο ανθρώπινο...ευτυχώς :) Η πλατεία με τα λιοντάρια καθώς και η 25ης Αυγούστου (ο δρόμος απο το λιμάνι που καταλήγει στα λιοντάρια) έχουν πεζοδρομηθεί. Το παλιό Ξενία κατεδαφίστηκε και γίνονται προσπάθειες ανάπλασης της παραλίας μέχρι το Παγκρήτιο στάδιο αλλά και σε πολλές άλλες γειτονιές της πόλης. Πάρτε μια φωτογραφική γεύση και βάλτε το Ηράκλειο στο ταξιδιωτικό σας πρόγραμμα. Εμένα πάντως το Ηράκλειο μ΄αρέσει, είναι μια πόλη χαρούμενη, ζεστή, με υπέροχο καιρό, πολύ καλά ξενοδοχεία, πολύ καλά εστιατόρια, πληθώρα από bar, clubs αλλά και σταθερή αξία σε όσους αρέσουν τα μουσεία και οι αρχαιολογικοί χώροι.

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα Νατάσα ωραίο το Σ/Κ στο Ηράκλειο. Το επόμενο παρακαλώ στα Χανιά.....:)

Ανώνυμος είπε...

Προσωπικά, σε ευχαριστώ πολύ! Έχω βαρεθεί να διαβάζω ότι το Ηράκλειο είναι άσχημο. Προσπαθούμε ρε παιδιά, ας το αναγνωρίσει κάποιος...

Natassa on 22 Οκτωβρίου 2007 στις 4:30 μ.μ. είπε...

@ Ηλιογράφος
μ αρέσουν τα Χανιά, ιδίως η παλιά πόλη και όποτε πάω θα βγάλω πολλές φώτο και θα φτιάξω ένα πλήρες ποστ με δ/νσεις κλπ, όμως γενικά μ αρέσει το Ηράκλειο, έχει πως να το πω έχει.... κρυμμένη ομορφιά!
@ ανώνυμος
συμφωνώ μαζί σου και μ αρέσει πολύ όλη αυτή η προσπάθεια που κάνετε, αν ήσασταν και λίγο πιο υποχωρητικοί οδηγοί :)

Crazy Tourists on 22 Οκτωβρίου 2007 στις 5:47 μ.μ. είπε...

Χρόνια έχω να πάω στο Ηράκλειο...Την πρώτη φορά που πήγα δε μου άρεσε καθόλου! Τη δεύτερη μου άρεσε ακόμα λιγότερο από την πρώτη! Είναι μια από τις πόλεις που δε μου αρέσουν καθόλου: τις πόλεις "μίμους" της Αθήνας...Αγρίνιο (συγνώμη cook the book), Ηράκλειο και βέβαια Αθήνα...
Οι φωτογραφίες σου όμως φαίνονται δελεαστικές! Μήπως να του δώσω άλλη μια ευκαιρία;
Φιλιά!!

CrazyTourist2

witchofdaffodils on 22 Οκτωβρίου 2007 στις 6:21 μ.μ. είπε...

κι εγώ δεν ενθουσιάστηκα, οι φωτό όμως δείχνουν ωραίες..

Natassa on 22 Οκτωβρίου 2007 στις 7:38 μ.μ. είπε...

καλοί μου φίλοι το Ηράκλειο προσπαθεί να αλλάξει, αυτό είναι όλο, και ευτυχώς γίνεται με επιτυχία, φυσικά υπάρχουν αρκετά προβλήματα, αλλά που δεν υπάρχουν?... όμως σίγουρα το Ηράκλειο αλλάζει!

kiki on 23 Οκτωβρίου 2007 στις 8:22 μ.μ. είπε...

Όταν είχα έρθει, δε μου άρεσε που η ρυμοτομία του μου θύμιζε το χάος της Αθήνας. Βέβαια, πάνε 13 χρόνια. Μακάρι να βελτιώθηκε!

Ανώνυμος είπε...

Και εγώ αυτά έχω ακούσει, ό,τι δηλαδή το Ηράκλειο είναι σαν να βλέπεις την Αθληνα και τον Πειραιά. Από τις φωτογραφίες σου πάντως δεν μου δημιουργείται αυτή η εντύπωση...

Ανώνυμος είπε...

Αμήν!!!!!!!

Natassa on 24 Οκτωβρίου 2007 στις 10:12 μ.μ. είπε...

@oneiromageiremata
η αλήθεια είναι ότι η ρυμοτομία παραμένει η ίδια :( και το πρόβλημα στους δρόμους και το πάρκινγκ....:(

@πέννυ
Εύχομαι οι φωτογραφίες μου να σου δώσουν την αφορμή σε περίπτωση που επισκεφθείς την Κρήτη να μην αποφύγεις το Ηράκλειο

@μανος
σας έχω έτοιμο ποστ Τουρλωτή, ήθελα να σας προσθέσω και ένα καζάνι, αλλά δυστυχώς δεν έχω πάει ακόμα σε κανένα...

Ανώνυμος είπε...

Να σε καλέσω...αλλά του χρόνου...τέτοιες μέρες...στου συντέκνου μου(και δικό μου δηλαδή!!!)

Natassa on 24 Οκτωβρίου 2007 στις 11:25 μ.μ. είπε...

φυσικά και να με καλέσεις! όμως μόλις άρχισαν τα καζάνια ... νομίζω ότι θα καταφέρω να πάω σ΄ένα... απλά έλεγα να το συνδυάσω ποστ τουρλωτή και καζανέματα, αλλά θα είναι σκέτο τουρλωτή!
πάω να το ανεβάσω :)

Σοφία on 25 Οκτωβρίου 2007 στις 2:00 π.μ. είπε...

Από φωτογραφίες και μόνο που έχω δει, το έχω συμπαθήσει πολύ το Ηράκλειο. Είναι από τις πόλεις που θέλω να επισκευτώ.