ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΣΤΗΝ ΖΩΗ.

Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2007

Oλλανδία ή καλύτερα Amsterdam ?

Δύο φορές μέσα σε ένα χρόνο. Άριστες εντυπώσεις από μια πόλη που μου θύμιζε μερικές φορές τον ρυθμό και το ταπεραμέντο της Μεσογείου και άλλες στιγμές τελείως απροσδόκητα με ξάφνιαζε φωνάζοντας μου «εδώ είναι βοράς!» με την υγρασία να τρυπάει τα κοκάλα μου, έμενα, της νότιας που δεν αντέχω ούτε στους 10 βαθμούς κελσίου. Θα γυρίσω λοιπόν αρκετά χρόνια πίσω και θα πάω στον Σεπτέμβριο του 1999. Ξεκινήσαμε μια Πέμπτη του Σεπτεμβρίου του 99 και φτάσαμε στο Amsterdam όπου συναντήσαμε ένα καταπληκτικό καιρό. Μας έπιασε μια μανία να τα δούμε όλα σε μία μέρα. Για όσους γνωρίζουν την πόλη Central station – Leidseplein 2 φορές πήγαινε έλα. O χάρτης από το google και επίσης ένας πολύ καλός χάρτης για να ρωτήσετε πως θα πάτε κάπου Εγώ το βράδυ ήμουνα στα όρια της κατάρρευσης από την κούραση. Η τύχη και το internet μας έστειλαν σε ένα πολυτελέστατο ξενοδοχείο το Garden hotel, αυτή ήταν και η πρώτη φορά που έκανα κράτηση ξενοδοχείου μέσω internet, αφού έλαβα confirmation για το Lancaster hotel στην συνέχεια μου έστειλαν ένα e-mail που αφού μου ζητούσαν ταπεινά συγνώμη με ενημέρωναν .ότι βάση των κανονισμών μέσα σε 24 ώρες θα μου έστελναν τα στοιχεία του νέου ξενοδοχείου που θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον 4 αστέρων . Μαύρη στεναχώρια η Νατάσσα και η Άννα, άτιμη ζωή εμείς ένα δωματιάκι θέλαμε στο Αμστερνταμ και εσύ μας πετάς στα 4 αστέρια, πρίν περάσουν οι 24 ώρες και αφού πάλι μου ζητήσανε ταπεινά συγνώμη με ενημέρωσαν ότι το ξενοδοχείο μας θα είναι το Garden hotel δυστυχώς 5 αστέρων, (πώς να μην λατρέψω μετά όλα τα internet booking systems ) To δωμάτιο υπέροχο, μοντέρνο, με τα όλα του και τα jacuzzi του αλλά και το πανάκριβο minibar οπου αξέχαστα το νερό τα 250 ml έκανε ένα χιλιάρικο, τουτέστιν 3 ευρώ εν ετη 1999, και μετά ακούω τους δημοσιογράφους στα ρεπορτάζ να λένε ότι είναι ακριβό το νερό, δε αυτή η toblerone , ελπίζω η Αννα να θυμηθεί την τιμή. Το ξενοδοχείο βρισκότανε σε μια πανέμορφη γειτονιά δίπλα ακριβώς από τον οίκο Christies –όπου φυσικά είδαμε και την έκθεση που είχαν πριν την δημοπρασία, για υδρόγειους σφαίρες - και σε ένα υπέροχο κανάλι Οι βόλτες στο Αμστερνταμ ήταν πολλές, πήγαμε σε μουσεία, πήγαμε εκδρομή με τραίνο, παίξαμε τάβλι με ραβίνους, πήγαμε στο red light district, πήγαμε στο abraxas, διασκεδάσαμε σε ένα brasilbar φάγαμε καταπληκτικό αργεντίνικο φαγητό, δηλαδή μπριζόλες, γνωρίσαμε κόσμο, χαζέψαμε ατέλειωτες ώρες φιλοσοφώντας σ αυτό το παγκάκι πήγαμε σε Jazz club, χορέψαμε σε κλασσική disco στυλ Barbarella.... ηταν τέλεια ... συνεχίζεται ... ------------------------------------- σ αυτό το αφιέρωμα συμμετέχουν επίσης Σοφία Rednights CrazyTourists one world και σκιάγματα Juanita Sobreviviendo

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα! Η δεύτερη φωτογραφία πολύ ωραία!

Σοφία on 24 Σεπτεμβρίου 2007 στις 9:15 π.μ. είπε...

Ακριβό το νερό στην Ελλάδα?!! Τι άλλο θα ακούσουμε!

Το ξενοδοχείο φαίνεται όντως πολύ αστεράτο. Ανυπομονώ για την συνέχεια του ρεπορτάζ :-)

Juanita La Quejica on 24 Σεπτεμβρίου 2007 στις 10:15 π.μ. είπε...

Ναι, ναι, περιμένουμε τη συνέχεια!
Μου αρέσει που θυμάσαι και περιγράφεις βήμα βήμα το ταξίδι.
Τελικά με όλους κάτι έχει συμβεί στις κρατήσεις με τα ξενοδοχεία στην Ολλανδία. Και εμάς κάτι αντίστοιχο είχε συμβεί μέσω KLM και μας έστειλαν στο πιο κυριλέ, το Κρανσλαπόφσκι ή κάπως έτσι... χωρίς να μας χρεώσουν βέβαια έξτρα.

Natassa on 24 Σεπτεμβρίου 2007 στις 10:57 π.μ. είπε...

@ juanita
εννοείται οτι στο πρώτο ταξίδι που είχαμε κλείσει πακέτο με klm οταν φτάσαμε δεν υπήρχε καθόλου κράτηση... αλλα όταν περάσεις καλά ξεχνάς τα 1-2 κακά
@ Σοφία
την χλίδα ουδείς εμίσησε, την τιμή της χλίδας πολύ.
περιμένω και γω να δω τα δικά σου ποστ
@ ηλιογράφος
... με σκότωσες
την δεύετρη την μάζεψα απο το νετ ... όλες οι άλλες είναι δικές μας ...

καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους

witchofdaffodils on 24 Σεπτεμβρίου 2007 στις 12:03 μ.μ. είπε...

στη μνήμη μου έχει μείνει η εικόνα μιας πόλης ζωντανής, πολλοι νέοι, το μουσειο Βαν Γκογκ, αλλά σε ένα ελαφρά καφε-σκουροπρασινο-γκριζουλί φόντο..

Natassa on 24 Σεπτεμβρίου 2007 στις 12:18 μ.μ. είπε...

@Witch
καλημέρα! κάτι μου λέει οτι ο καιρός που συναντήσατε δεν ήταν ο καλύτερος...

kiki on 24 Σεπτεμβρίου 2007 στις 2:24 μ.μ. είπε...

Σέλω κι εγώ Ολλανδίααααα, ουάααααααααααααααααααααα!

KitsosMitsos on 24 Σεπτεμβρίου 2007 στις 2:37 μ.μ. είπε...

Αμστελόδαμο...που έλεγε και ο Κοραής στο βιβλίο ιστορίας της πάλαι-πότε-Δέσμης!

Crazy Tourists on 24 Σεπτεμβρίου 2007 στις 3:09 μ.μ. είπε...

Απίστευτη περιγραφή!! Σαν να πήγες χτες!! Πως φαίνεται ότι πέρασες καταπληκτικά!! Μπαμ κάνει!! Να υποθέσω ότι το ξενοδοχείο το πληρώσατε κανονικα;

CrazyTourist2

witchofdaffodils on 24 Σεπτεμβρίου 2007 στις 4:13 μ.μ. είπε...

μπα, την πρώτη φορά είχε και καύσωνα (35 βαθμοί) και ως εκ τούτου τα κανάλια ευωδίαζαν..
Κρήτη αγαπητή και πάλι Κρήτη:))

Natassa on 24 Σεπτεμβρίου 2007 στις 4:26 μ.μ. είπε...

@crazytourist2
οχι βέβαια, μόνο ότι είχαμε πληρώσει για το Lancaster 3*.... βλέπεις το γραφε στο terms and conditions που εγώ πάντα πατάω αποδοχή χωρίς ποτέ να το διαβάζω...
@ kitsomitsos
εσύ μάλλον τρίτη δέσμη πήγαινες?
@ witch of daffodils
αγαπητή μάγισσα ευτυχώς έχω σταθεί τυχερή στα ταξίδια μου και δεν έχω μυρίσει την ευωδία των καναλιών του Αms και της Βενετίας, βλέπεις φέτος ήταν η πρώτη φορά στην ζωή μου που ταξίδεψα καλοκαίρι, συνήθως είναι η ανοιξη ή φθινόπωρο, πάντως με τιμά μάλλον τιμά τον τόπο μου η επιλόγη σου ! ... αν και ο κόσμος πολύ δυσκολεύτηκε να αναγνωρίσει την παραμεθόριο, μάλλον από τύχη αποκαλύφθηκε.

KitsosMitsos on 24 Σεπτεμβρίου 2007 στις 6:10 μ.μ. είπε...

Μπα, τέταρτη δέσμη, αλλά αυτό μου'μεινε! Όντως ζωντανή η περιγραφή, αναμένω τη συνέχεια!
Θα ήθελα και γω να συμμετέχω, αλλά ελλείψει φωτογραφιών, σας παρακολουθώ εναγωνίως!

Natassa on 24 Σεπτεμβρίου 2007 στις 7:11 μ.μ. είπε...

λοιπόν εγώ έχω όλες κι όλες 20 φώτο εκ των οποίων δεν μπορω να βάλω τις 10, δανείζομαι και λίγες από το νετ και κάνω τις περιγραφές μου, γιατί όχι και εσύ? ψάξε φωτος αντιπροσωπευτικές και ΠΑΜΕ!