ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΣΤΗΝ ΖΩΗ.

Τρίτη 21 Αυγούστου 2007

16/9/2007

Αν έκανα μια λίστα top 10 με τι μου αρέσει να βλέπω στην τηλεόραση θα έβαζα 1. να βλέπω τον Παναθηναικό να παίζει τελικό euroligue και να κερδίζει 2. να βλέπω την Εθνική μπάσκετ να παίζει τελικό mundobasket και να κερδίζει, άντε και ημιτελικό 3. να βλέπω την Εθνική μπάσκετ να παίζει τελικό eurobasket και να κερδίζει 4. να βλέπω την Εθνική ποδοσφαίρου να παίζει και να κερδίζει 5. να βλέπω την ψηφοφορία στην Eurovision κατά τον πατροπαράδοτο τρόπο και πριν το σάρωμα των ανατολικών. 6. να βλέπει ο γιος μου Bob the builder και να ησυχάζω εγώ 7. να βλέπω Παναθηναικός - Ολυμπιακός και να χάνει ο Ολυμπιακός, ότι και να ναι ποδοσφαιρο μπασκετ βόλευ κλπ 8. να βλέπω αποτελέσματα εθνικών εκλογών και να κερδίζει η παράταξη που υποστηρίζω και βρίζω κατά περίπτωση 9. να παρακολουθώ παρα 5 και να το γράφω και σε dvd να το βλέπω μέχρι να αρχίσουν οι επαναλήψεις ...βλεπε 3 χάριτες 10. να βλέπω je t aime ... χωρίς σχόλιο.- Σημαντική σημείωση: Οι θέσεις 1-3 μου δίνουν την ίδια χαρά. Αλλά και την ίδια λύπη σε περίπτωση ήττας, οπότε η αρίθμιση από την 1-3 θέση ήταν τυχαία. Και τώρα ερωτώ 16/9 Τι θα δω? Μπάσκετ? Εκλογές? ΜΠΑΣΚΕΤ ΘΑ ΔΩ... ΜΠΑΣΚΕΤ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΠΩ ΚΙΟΛΑΣ ΟΤΙ ΑΝ Η ΑΦΕΝΤΙΑ ΜΟΥ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΜΕ ΜΟΝΗ ΕΛΠΙΔΑ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ. ας μην ψηφίσω, όλο απειλώ ότι δεν θέλω να ξαναψηφίσω και όλο τέτοια λέω ΑΡΑ το καλύτερο 1. Πάω Μαδρίτη - βλέπω τελικό - ΚΕΡΔΙΖΟΥΜΕ 2. Ψηφίζουν όλοι οι άλλοι 3. Βγαίνει το κόμμα που υποστηρίζω και έτσι θα είμαι απόλυτα ικανοποιημένη. Το μόνο που δεν φρόντισα είναι νομίζω η δουλειά μου ...γκρρρρ... Θα τα καταφέρω άραγε?

13 σχόλια:

Crazy Tourists on 21 Αυγούστου 2007 στις 8:41 μ.μ. είπε...

Και ταξιδιάρα και βαζελάκι!Ίδια με την τρελοτουρίστρια μου είσαι κι εσύ!Που με έτρεχε περσι στις Ευρωλίγκες και στα Φαιναλ Φορ!Πάντως αν πας Μαδρίτη...αχ!

CrazyTourist1

Υ.Γ.Άφησα και ένα καθυστερημένο σχόλιο στην ανάρτηση σου "Γυρίσαμε"!:P

Natassa on 21 Αυγούστου 2007 στις 8:58 μ.μ. είπε...

ασε θέλω να πάω σαν τρελή, αλλά υπάρχει σοβαρό κόλλημα με την δουλειά, δηλαδή λέμε πολύ σοβαρό, φαντάσου οινοποιείο και τρύγος...
THATS LIFE

Crazy Tourists on 21 Αυγούστου 2007 στις 9:18 μ.μ. είπε...

Επειδή σε καταλαβαίνω απόλυτα, προτείνω να πας Μαδρίτη την άνοιξη για το final four! Πού ξέρεις...Μπορεί να σηκώσουμε το πέμπτο!!

CrazyTourist2

kiki on 21 Αυγούστου 2007 στις 9:18 μ.μ. είπε...

Καλέ και στην ομάδα ταιριάζουμε! :-))

Natassa on 21 Αυγούστου 2007 στις 9:24 μ.μ. είπε...

@ crazy tourist
η αλήθεια είναι ότι την άνοιξη με βολεύει πιο πολύ ...
μα πιο πολύ θα τρελαθώ οταν σηκωσουμε το ευρωπαικό ...

@oneiromageiremata
ναι madame και εκεί
....
:)

Crazy Tourists on 21 Αυγούστου 2007 στις 10:11 μ.μ. είπε...

Πράσινε Θεέ Παναθηναϊκέ!!
Θα τρελαθείς! Πίστεψέ με!!!
Είναι το κάτι άλλο να είσαι στο γήπεδο και να μην το βλέπεις από την τηλεόραση..

CrazyTourist2

Lazaros on 21 Αυγούστου 2007 στις 10:28 μ.μ. είπε...

Αν και σκουλίκι στην ομάδα
(= αυτοκράτορας "ΑΡΗΣ" ), συμπαθής και ο Παναθηναϊκός.

Όσο για την Εθνική...

Μεγάλη Αγάπη & κύπελλο μαζί...

Καλή τύχη στις επιθυμίες σου Natassa...

νατασσΆκι on 21 Αυγούστου 2007 στις 11:15 μ.μ. είπε...

Ααααα, νατασσα!
κι εσύ πράσινη!

γίναμε δύο!!!!

Και σιγά να μη δούμε εκλογές! :P

Καλημέρα :)))

Σοφία on 22 Αυγούστου 2007 στις 12:22 π.μ. είπε...

Διακρίνω μια απέχθεια για τον Ολυμπιακό ή είναι η ιδέα μου;

Natassa on 22 Αυγούστου 2007 στις 1:14 π.μ. είπε...

@ Σοφία
...φάνηκε ε?
κρίμα γιατί δεν ήθελα να το δείξω ;)!!!
@ laryt
ενας καλός μπασκετόφιλος δεν μπορεί παρά να θαυμάζει τον Αρη για την ιστορία του αλλά και για την νέα του πορεία, σαφώς θέλω του χρόνου να πάρουμε πρωτάθλημα αλλά τα play-offs τα θέλω με τον Αρη :) καλώς ήρθες στο blog μου
@ crazy tourist 2
πίστεψε με την έχω γευθεί αυτή την χαρά
Ιούλιος 2004 Πορτογαλία
δυστυχώς όχι όμως με ΤΟΝ σύλλογο, αλλά έχω δει πολλά ματς live και ποδοσφαιρο και μπάσκετ.
και πως μ αρέσει μεσα στο γήπεδο, ανυπομονώ να μεγαλώσει λίγο ο γιος μου και να τον περνω να πηγαίνουμε μαζί :) και τι εκτόνωση...
@natassaki
γύρισες? μήπως είσαι στα πάτρια εδάφη?

ολοι οι καλοί Παναθηναικοί!!!!
και οι φίλοι...

Ανώνυμος είπε...

Πω πω, σαν τον... ψωριάρη της παρέας νοιώθω, εγώ το γαυράκι!!! Χι χι! Αλλά για την Πορτογαλία, πραγματικά σε ζήλεψα, με την καλή έννοια! Χαίρομαι που πηγαίνετε αθλητικά ταξίδια!

Natassa on 27 Αυγούστου 2007 στις 4:58 μ.μ. είπε...

@ penny
το ονειρο μου όταν ημουνα μικρή -πλην διαφόρων επιχ.κων δραστηριοτήτων π.χ. βενζινάδικο κλπ- ήταν να γίνω αθλητικογράφος ... πάντως χρειαζόμαστε και ενα Ολυμπιακό εδώ μέσα γιατί διαφορετικά θα ξεφύγουμε τελείως...:)

George on 13 Σεπτεμβρίου 2007 στις 6:20 μ.μ. είπε...

Καλό είναι το top ten, αλλά πιο πολύ από όλα συμφωνώ με το 7 ! Να χάνει παντού και με κάθε πιθανό ή απίθανο τρόπο ο Ολυμπιακός και να κερδίζουμε πάντα εμείς!