ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΣΤΗΝ ΖΩΗ.

Κυριακή 15 Ιουλίου 2007

Αναδάσωση? Περιβάλλον? Γιατί δεν αρχίζετε από την ταράτσα ή το μπαλκόνι σας?

Λοιπόν διαβάζοντας παντού όλη αυτή την υστερία που προέκυψε από την φωτιά στην Πάρνηθα μπαίνω σε διάφορες σκέψεις και αναρωτιέμαι έπρεπε να καεί η Πάρνηθα για να ξυπνήσει ο Ελληνας? ρε παιδιά μην τρελαινόμαστε, πολλά πράγματα είναι στο χέρι μας, φωνάζουν όλοι για την αναδάσωση και σας ρωτώ τόσες ταράτσες στην Αθήνα που είναι τίγκα στην κεραία γιατί δεν τις φυτεύεται? πάντα καμαρώνω μία ταράτσα κοντά στο κολυμβητήριο, λίγο πιο κάτω από το Ζάπειο καταπράσινη πανέμορφη μία όαση είναι, και τι κρίμα δεν έχω τραβήξει ποτέ μία φώτο και αν κάποιος έχει την καλοσύνη ας πάρει μία φώτο και να μου την στείλει να την ανεβάσω για του λόγου το αληθές. Τόσα μπαλκόνια τίγκα στην σφουγγαρίστρα και το απορρυπαντικό και αναρωτιέμαι όλα έχουν χώρο στο μπαλκόνι μία γλαστρούλα με ένα λουλουδάκι δεν έχει θέση στο μπαλκόνι σας? και μην μου πείτε τι θα μας κάνει μία πράσινη ταράτσα ή μία γλαστρούλα? 4 εκ. Αθηναίοι, φανταστείτε μόνο το ένα τέταρτο αυτών να αποφασίσει ότι η κάθε ταράτσα πρέπει να γίνει πράσινη και τα μπαλκόνια να ομορφύνουν... και ναι θα πάτε να διαδηλώσετε για την Πάρνηθα, στην αναδάσωση θα πάτε? πήγατε ποτέ σε ομάδα εθελοντών για την προστασία της Πάρνηθας? σε ομάδα εθελοντών πυροσβεστών πήγατε? Βάλατε ποτέ τα παιδιά σας να φυτέψουν ένα λουλούδι να το ποτίζουν να το παρακολουθούν να μεγαλώνει? τα βάλατε ποτέ να μαζέψουν τις χρησιμοποιημένες μπαταρίες σε ένα κουτάκι και να πάτε παρέα να τις αφήσετε σε ένα δοχείο ανακύκλωσης? Εχει τόσα πολλά να κάνουμε ξεκινώντας από το ίδιο το σπίτι μας. Και ναι διαδηλώστε όμως μην ξεχάσετε να ζητήσετε άδεια μία μέρα για να πάτε και εσείς στην αναδάσωση για την οποία διαδηλώσατε :) την καλημέρα μου και καλή Κυριακή!

4 σχόλια:

witchofdaffodils on 15 Ιουλίου 2007 στις 8:31 μ.μ. είπε...

νατάσα, προσυπογράφω τα όσα λες, εδω κάποιοι μενουν σε μονοκατοικίες και δε φυτεύουν δεντρα γιατί θεωρουν τα φύλλα..βρωμιά!
Όσο για τις ταράτσες, το πράσινο θα έπρεπε να ηταν υποχρεωτικό, προς το παρόν απολαμβάνουμε ένα δάσος από κεραίες..

Natassa on 17 Ιουλίου 2007 στις 4:01 μ.μ. είπε...

η κατάσταση έχει ξεφύγει παντελώς, και μόνο αν την πάρουμε στα χέρια μας μπορεί κάτι να αλλάξει διαφορετικά...

Ανώνυμος είπε...

Να' γιάσει το στόμα σου, ή μάλλον το χέρι σου, Νατάσσα μου! Και εγώ το ίδιο υποστηρίζω και αναρωτιέμαι εάν είμαι εγώ η περίεργη... Μου αρέσουν τα ταξίδια σου. Θα επισκέπτομαι συχνά το blog σου!

Natassa on 24 Ιουλίου 2007 στις 12:17 μ.μ. είπε...

ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια penny :) η αλήθεια είναι ότι πρέπει όλοι μας να αφήσουμε τα μεγάλα λόγια και να αρχίσουμε τις μικρές πράξεις, μόνο έτσι θα αλλάξει η κατάσταση.